پویش «گرمی لباس هایمان را باهم تقسیم کنیم» اجرا می شود

مدیر کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا (س) اسفراین، از اجرای پویش «گرمی لباس هایمان را باهم تقسیم کنیم» با هدف کمک به کودکان نیازمند خبر داد.

«غلامحسن امیری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: در پویش «گرمی لباس هایمان را با هم تقسیم کنیم» قصد داریم به بهانه شروع فصل سرما، گرما را به خانه های افراد نیازمند برده و لبخند را مهمان لبان کودکان و نوجوانان کنیم.

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا (س) اسفراین با بیان اینکه اعضای کانون برای گرمابخشی به روزهای زمستانی خانواده های نیازمند اعلام آمادگی کرده اند، افزود: با صدور فراخوان برای دریافت کمک های مردمی، سعی می کنیم با تهیه البسه گرم و لوازم گرمایشی، همراه نیازمندان باشیم.

 

 

وی در این باره شماره تماس 09019226747 و شماره کارت 5859837006989350 به نام کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا(س) را جهت کمک خیرین برای اهداء لوازم و البسه ویژه ایام زمستان اعلام کرد.

 

 

امیری همچنین به اقدامات اخیر کانون به مناسبت روز پرستار اشاره کرد که اعضای کانون با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین، زحمات بی دریغ و تلاش های خالصانه مدافعان سلامت را ارج نهادند.

 

 

وی گفت: به پاس خدمات خالصانه و حیاتی پرستاران و همزمان با میلاد عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری (س)  فعالان این کانون در بیمارستان درمان بیماران کرونایی در اسفراین حضور یافته و از پرستاران و پرسنل درمان این بیمارستان قدردانی کردند.

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا (س) اسفراین همچنین از توزیع 200 سبد میوه یلدایی در میان خانواده های نیازمند اسفراین به مناسبت شب یلدا خبر داد و افزود: این بسته های 5 کیلویی، شامل سیب و پرتقال و انار بود.

 

 

کد خبر 1006666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha