یک دستگاه تبلت برای دانش آموز نیازمند بیله سواری اهدا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری علمداران ابوالفضل (ع) گفت: یک دستگاه تبلت برای دانش آموز نیازمند بیله سواری به همت اعضای این کانون اهدا شد.

«توحید کوهن پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: یک دستگاه تبلت برای دانش آموز نیازمند بیله سواری به همت اعضای این کانون اهدا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری علمداران ابوالفضل (ع) تصریح کرد: این تبلت از نوع آی تاچ است که به مبلغ چهارده میلیون ریال خریداری و در اختیار این دانش آموز قرار گرفت.

 

وی یادآور شد: این حرکت فرهنگی و خداپسندانه در راستای کمک به این دانش آموزان برای استفاده از امکانات فضای مجازی برای پیشرفت دروس است تا زمینه رشد فرزندان ایران اسلامی را فراهم کرده باشیم.

 

کوهن پور اظهار داشت: از همه خیرین دعوت می شود تا با مشارکت در چنین طرح های انساندوستانه از دانش آموزان نیازمند به تبلت و گوشی حمایت کنند زمینه پیشرفت تحصیلی آنها نیز فراهم شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری علمداران ابوالفضل (ع) تاکید کرد: این حرکت خیرخواهانه در راستای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» صورت گرفت و امیدواریم بتوانیم فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و هنری این کانون را به خوبی در این طرح به نمایش بگذاریم.

 

کد خبر 1006676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha