کسب رتبه نخست بیمارستان پیمانیه جهرم میان دانشگاه های تیپ ۳ کشور

صلح جو از کسب عنوان نخست واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان پیمانیه جهرم در بین دانشگاه های تیپ سه سراسر کشور برای دومین مرتبه متوالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «کاووس صلح جو»، امروز (سه شنبه ۲ دی)‌ در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد واحدهای توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان های آموزشی و درمانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور که در سال 98 انجام شد، واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان پیمانیه در این دوره نیز به مقام نخست نائل شد. 

 

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه این موفقیت در پی فعالیت های چشمگیر متخصصان بالینی، پزشکان و دانشجویان رشته پزشکی و تلاش کارکنان واحد توسعه پژوهش های بالینی بیمارستان پیمانیه، حاصل شده است، افزود: واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان پیمانیه برای دومین بار مورد ارزشیابی در این رقابت سالانه کشوری قرار گرفته بود و در دومین گام متوالی نیز توانست، خود را به عنوان واحدی برگزیده و پرتوان در زمینه توسعه پژوهش های بالینی در سطح کشور مطرح کند.

 

وی بیان کرد:  همکاری متخصصان و مشاوران و نوآوری های کارشناس این واحد به همراه تلاش مضاعف در بسترسازی مناسب برای کمک به انجام پژوهش های کاربردی و اثربخش در بیمارستان پیمانیه را در کسب این رتبه موثر دانست. 

 

صلح جو تاکید کرد: واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان پیمانیه وظیفه دارد تا زمینه ایجاد و انجام طرح های تحقیقاتی در بیمارستان را برای اعضای هیئت علمی و پژوهشگران را فراهم آورد.

 

وی ضمن تبریک کسب این موفقیت به پژوهشگران و کادر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جهرم، از حمایت های ریاست دانشگاه، معاونت پژوهشی، معاونت آموزشی و ریاست بیمارستان پیمانیه که همکاری های خوبی در راستای بستر سازی برای انجام پژوهش های اعضای هیات علمی، پزشکان و پژوهشگران ارائه کردند، تقدیر کرد. 

 

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان ابراز امیدواری کرد که این رویکرد رو به پیشرفت، به همراه پشتیبانی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، گامی موثر در ارتقا دستاوردهای علوم پزشکی و خدمتی ارزشمند به سلامت مردم شهرستان جهرم باشد. 

 

کد خبر 1006741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha