اجرای سرود « پرستار سرزمین من» در بیمارستان قلب مازندران

سرود های « پرستار سرزمین من » و « حضرت زینب (س) » از تولیدات حوزه هنری مازندران به یاد شهدای مدافع سلامت و مقام پرستار توسط گروه سرود « انتظار » در حضور کادر درمانی و پرستاران بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) ساری همخوانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، امروز(2دی) گروه سرود « انتظار» وابسته به واحد موسیقی حوزه هنری مازندران با حضور در حیاط بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) ساری(مرکز تخصصی قلب مازندران)  در میان استقبال پرستاران و مراجعان با هدف پاسداشت شهدای مدافع سلامت و مقام پرستار به اجرای برنامه پرداخت.

«مهدی معصومی گرجی» در این برنامه که ویژه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، ولادت حضرت زینب(س) و مقام پرستار برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی پزشکان و پرستاران در جبهه مقابله با کرونا، گفت: این کار علاوه بر الزام دارا بودن تخصص و دانش روزآمد، مستلزم عشق به مردم و احساس مسئولیت نسبت به بهداشت و سلامت جامعه است.

 

رئیس حوزه هنری مازندران با بیان اینکه برنامه های حوزه هنری مازندران امسال به جهت شیوع کرونا و حفظ سلامت مردم و هنرمندان در فضای مجازی و به شیوه های نوین درحال اجراست، افزود: تلاش داریم با استفاده از زبان هنر دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی و ضرورت استفاده از ماسک و پرهیز غیر ضروری از حضور در اجتماع و ... را برای مردم تبیین و نهادینه شود.

 وی خاطرنشان شد: حوزه هنری مازندران به دنبال جریان تمرکز زدایی، اجرای برنامه های فرهنگی هنری در اماکن عمومی و توزیع مناسب تولیدات هنر انقلاب اسلامی،  پس از شیوع بیماری کرونا رایزنی هایی را با بیمارستانها و مراکز درمانی صورت داده تا در زمانهای مشخص در این مکانها به اجرای برنامه و فعالیتهای مشترک در رشته های هنری با رویکرد آموزشی، تجلیلی، ترویجی  و سرگرمی بپردازد.

 

معصومی گرجی به اجرای گروه سرود « انتظار » متشکل از دانش آموزان نوجوان، به سرپرستی « یوسف یونسی» در حضور کادر درمانی و پرستاران بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) اشاره کرد و ادامه داد: « پرستار سرزمین من » و « حضرت زینب (س) » از تولیدات حوزه هنری مازندران به جهت گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت در این بیمارستان همخوانی شد.

 

وی با تاکید براینکه برای مهارکرونا و قطع زنجیره ابتلا به این ویروس منحوس، رعایت شرایط و ضوابط بهداشتی از ملزومات است، یادآورشد: همچنین تلاش شده امروز علاوه بر اجرای دسته جمعی سرود توسط دانش آموزان با پوشش محل مازندران، دختران خردسال، با خوانش اشعاری درباب مقام شامخ پرستار به پرستاران حاضر ادای احترام نمایند.

به گزارش شبستان، در این ویژه برنامه «مهدی معصومی گرجی» رییس حوزه هنری مازندران با تقدیم لوح تقدیر و تابلوی خوشنویسی به جمعی از پرستاران و پزشکان، به قدردانی از زحمات شبانه روزی این گروه پرداخت.

کد خبر 1006770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha