توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان به همت اوقاف بهشهر

فاضلی از توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان به همت اوقاف بهشهر خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری از نیازمندان یکی از اهداف مهم اوقاف در کنار کارهای فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی است.

«محمدحسین فاضلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: این روزها با قرار گرفتن در دوران سخت شیوع کرونا، جامعه به همدلی و مشارکت بیشتر نیاز دارد و طبعا افراد متمکن و خیر می‌توانند نقش مهم و تاثیرگذاری ایفا کنند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر افزود: گره گشایی از مردم و رفع مشکلات نیازمندان از اهداف مهمی است که در اوقاف پیگیری می شود و در این دوران سخت کرونا هم باید با رفع مشکلات افراد نیازمند و دستگیری از آنان، گره گشایی شود.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 200 بسته معیشتی در بین افراد کم برخوردار بهشهر به همت اداره اوقاف توزیع شده است و 700 میلیون ریال در قالب کمک به خانواده های نیازمند، کمک به ازدواج جوانان بی بضاعت و کمک به درمان و سلامت افراد نیازمند و ایتام نیازمند در بهشهر به این افراد مساعدت شده است.

فاضلی گفت: در آخرین توزیع سبد کالا در بین خانوارهای کم برخوردار و نیازمند بهشهری، تلاش شد تا در راستای اجرای طرح سردار سلیمانی، بسته های کمک معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر یادآور شد: هدف از اجرای طرح سردار سلیمانی، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بُعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه، کمک به محرومان و اقشار آسیب پذیر، ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی، مساوات و صدقه و فراهم نمودن زمینه مشارکت عمومی در رسیدگی به محرومان و مستضعفان است.

کد خبر 1006831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha