تعداد فوتی های ناشی از ویروس کرونا در آذربایجان غربی تک رقمی شد

جواد آقازاده گفت: در ۲۴ ساعت گذشته فقط چهار نفر در اثر ویروس کروننا جان خود را در آذربایجان غربی از دست داده اند.

«جواد آقازاده» در گفت و گو با خبرنگار شبستان از ارومیه گفت: فوتی‌های ناشی از شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان برای سومین روز متوالی تک رقمی بوده و در ۲۴ ساعت گذشته، چهار نفر جان خود را با این بیماری از دست دادند

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی افزود:  در ۲ روز گذشته نیز به ترتیب پنج و ۶ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در آذربایجان غربی جان خود را از دست داده بودند.

 

وی اضافه کرد: خوشبختانه با اجرای موفق محدودیت ها و همچنین رعایت پروتکل های ببهداشتی از طرف مردم این اتفاق به وقوع پیوسته است.

 

این مسئول با بیان اینکه امیدواریم این روند کاهشی همچنان ادامه داشته باشدف تصریح کرد: استفاده از ماسک در اماکن عمومی، پرهیز از تجمع های خانوادگی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی نقش اصلی را در روند  کاهش ابتلا به این ویروس را دارند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: ۱۴۱ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته به بیماری کووید ۱۹ در آذربایجان غربی مبتلا شده اند که با این حساب، تعداد مبتلایان به این بیماری در استان به بیش از ۹۶ هزار و ۵۰۰ نفر رسید.

 

گفتنی است،  با افزایش چهار فوتی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل فوتی های مربوط به بیماری کووید ۱۹ در استان به سه هزار و ۲۶۵ نفر رسید.

 

همچنین، حدود ۶۰ نفر در آذربایجان غربی به خاطر ابتلا به بیماری های سندرم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شدند و رقم کل بستری ها در استان به ۶۰۱ نفر رسید که از این تعداد، ۲۹۱ نفر مشکوک و ۳۱۰ نفر مبتلای قطعی بوده و ۵۱ نفر نیز متصل به ونتیلاتور هستند.

کد خبر 1006842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha