رئیس کمیته عالی انقلاب یمن حمایت از مسجدالاقصی را خواستار شد

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با اشاره به حفاری‌ های گسترده صهیونیستی زیر مسجدالاقصی، از مسلمانان خواست مخالفت خود را با این اقدامات اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «سبا نت»، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن و عضو ارشد انصارالله در صفحه توییتر اقدام فوری در اعلام مخالفت با ادامه حفاری‌‌ های صهیونیستی زیر مسجدالاقصی را خواستار شد.

 

وی افزود:  ادامه حفاری ها زیر مسجدالاقصی، تخریب عمدی اماکن مقدس اسلامی در فلسطین به شمار می رود و مسلمانان در برابر این اقدامات و نشان دادن موضع خود مسئول هستند.

 

محمد علی الحوثی از امت اسلام خواست به هیچ عنوان فریب تبلیعات دشمن و مزدوران آن را که با هدف منحرف کردن اذهان عمومی از مسئله اول جهان اسلام یعنی فلسطین صورت می ‌گیرد، نخورند، زیرا مسجدالاقصی در خطر است.

 

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با اشاره به اینکه ملت یمن بیشترین احترام را به مساجد می گذارند، گفت: حفاری‌ های رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی به ویژه در مناطق نزدیک به مسجدالاقصی منجر به ایجاد شکاف ‌های گسترده در منازل فلسطینی‌ها شده است و بسیاری از آنها به همین خاطر حکم تخلیه گرفته ‌اند.

 

العالم نیز گزارش داد: چندی پیش اعلام شد:  رژیم صهیونیستی از مواد شیمیایی برای حفاری‌ های زیر مسجدالاقصی استفاده می‌ کند که هدف از این کار تسریع روند فرسایش طبقه سنگی محیط اطراف مسجدالاقصی و ستون‌های سنگی آن است.

کد خبر 1006897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha