برگزاری محفل انس با قرآن به مدت ده شب در شهرستان نهاوند

بحیرایی گفت: برگزاری محفل انس با قرآن کریم با همت کانون فرهنگی و هنری اندیشه نهاوند و همکاری دارالقرآن بسیج ، اوقاف و آستان مقدس امامزاده محمد و امامزاده علی شهرستان نهاوند به مدت ۱۰ شب در حال برگزاری است.

«پیام بحیرایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با اولین سالگرد سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلم شهید  دانشمند هسته ای فخری زاده برنامه های متنوع قرآنی به همت واحد تخصصی قرآن و عترت کانون اندیشه نهاوند از اول دی ماه جاری در حال برگزاری است.

 

مدیر واحد تخصصی قرآن و عترت کانون فرهنگی و هنری اندیشه نهاوند افزود: اجرای طرح گلبانگ صلواتدر فضای مجازی در 5 دوره با 14 هزار ختم صلوات، برگزاری ختم قرآن سراسری ، برگزاری ختم قرآن کریم با همکاری دارالقرآن بسیج نهاوند از اول دی ماه در فضای مجازی از برخی برنامه های اجرای است.

 

وی اظهار داشت: برگزاری محفل انس با قرآن کریم به مدت 10 شب در مساجد و اماکن متبرکه شهرستان نهاوند با حضور 10 قاری ممتاز شهرستان، پخش کلیپ از مستندهای عمار و سخنرانی کوتاه توسط روحانی مسجد که با توجه به شرایط کرونا این مراسم با جمعیت محدود و با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

 

وی بیان کرد: مراسم محفل انس با قرآن کریم در صفحه اینستا دار القرآن بسیج با نام خبر قرآنی در پیام رسان روبیکا برگزار می شود.

 

بحیرایی ادامه داد: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه باید بیشتر فرهنگ عمل به آموزه‌های قرآن را رواج دهیم که این عامل سبب کاهش انحرافات اجتماعی می‌شود.

 

وی اظهار داشت: اگر از تمامی ظرفیت‌های جامعه برای توسعه فرهنگ قرآنی و ترویج مفاهیم عالیه کلام وحی استفاده شود، مسیر نجات و سعادت انسان که در متن قرآن وجود دارد، هموارتر می‌شود.

 

 

 

کد خبر 1006945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha