ترویج مکتب شهید سرافراز اسلام «حاج قاسم» امروز ضرورت دارد

بازوند، گفت: مردم ما حاج قاسم را خیلی دوست دارند و ترویج مکتب شهید سرافراز اسلام «حاج قاسم» امروز ضرورت دارد، زیرا این شهید والامقام محور همدلی بود و بحق الگوی ولایتمداری و دارای ویژگی های مانند صفای باطن و مهربانی در کنار صلابت و حماسه‌سازی بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، هوشنگ بازوند در جلسه برنامه ریزی دهه بصیرت و‌ میثاق امت با ولایت و اولین سالگرد شهادت سید الشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی که در بیت امام جمعه معزز کرمانشاه و با حضور اعضای ستاد برگزار شد؛ گفت: حاج قاسم در دل و قلب مردم جای داشت و جهاد، فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی سردار سرافراز جبهه مقاومت در جامعه ما فراموش هرگز نمی شود.

 

وی خاطر نشان کرد: مردم قدرشناس ایران اسلامی در سالگرد حاج قاسم سلیمانی پیشقدم هستند و در یکسال گذشته بارها شاهد بازنشر کلیپ های ایثارگری حاج قاسم در فضای مجازی توسط مردم بوده ایم.

 

استاندار کرمانشاه افزود: زمینه آشنایی بیشتر مردم با حاج قاسم باید ایجاد شود، ایشان جهاد و شهادت بزرگی داشتند و در ایشان در کنار مردم فعالانه حضور خواهیم داشت.

 

بازوند تأکید کرد: آیین‌های گرامیداشت آن شخصیت ارجمند و تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه که با ترور ناجوانمردانه به شهادت رسید با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

کد خبر 1006961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha