شهید سلیمانی عزت و اقتدار ایران و اسلام را به دنیا نشان داد

کناری با اشاره به نزدیکی سالگرد سپهبد «شهید حاج قاسم سلیمانی»، گفت: سپهبد «شهید حاج قاسم سلیمانی» با خلق حماسه های بی نظیر، نام ایران را در دنیا سرافراز و عزت و اقتدار ایران و اسلام را به دنیا نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «شاهرخ کناری» صبح امروز (۳ دی ماه) در آئین معارفه فرماندهان نواحی مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: هر چند کرونا بخش های مختلف را درگیر کرد ولی وحدت، همدلی، ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی را نشان داد.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه پزشکان، پرستاران و کادر درمان به مثابه زمان جنگ عملکرد کردند، گفت: این موضوع دستاورد کمی نیست و لبیک به فرمان مقام عظمای ولایت در بحث کمک های معیشتی باعث اهدای هزاران و شاید میلیون ها بسته حمایتی به نیازمندان شد.

 

وی با اشاره به نزدیکی سالگرد ابر مرد ایران و جهان سپهبد «شهید حاج قاسم سلیمانی»، یادآور شد: سپهبد «شهید حاج قاسم سلیمانی» با خلق حماسه های بی نظیر، نام ایران را در دنیا سرافراز و عزت و اقتدار ایران و اسلام را به دنیا نشان داد.

 

کناری ضمن گرامی داشت یاد و نام شهید سلیمانی، طرحی که هم اکنون به نام این شهید بزرگوار در حال اجرا بوده را نیازمند حمایت دانست و اضافه کرد: همه افراد و ارگان های شهرستان باید در کنار هم باشند تا به بیش از ۶۰۰ روستا خدمت رسانی کنند.
 

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه کرونا حتی در تعطیلی ها، بازرسی ها و محدودیت ها باعث وحدت همگانی شد، گفت: سرهنگ شاهینی فرمانده ای امین برای شورای تامین بود و از سال ۹۶ که دچار بحران سیل، زلزله و بحران های امنیتی بودیم، وی حضوری چشمگیر داشت و با فعال کردن جوانان بسیج مانند «گشت رضویون» با رویکرد تعاملی با مجمعه شهرستان و استان و نگاه فراحزبی، خطی و جناحی به عنوان برادری مورد وثوق برای شهرستان و شورای تامین بود.
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کد خبر 1006979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha