«چوب» مهمترین نوع قاچاق در شهرستان صومعه‌سرا محسوب می‌شود

حیدری با بیان اینکه «چوب» مهمترین مسئله قاچاق در شهرستان صومعه‌سرا محسوب می‌شود گفت: باید با برنامه‌ریزی اقدامات موثری در راستای کنترل و جلوگیری از قاچاق چوب انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «محمد حیدری» صبح امروز(چهارشنبه، 3دی) در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: در زمینه پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا برنامه‌ریزی‌ خوب ضرورت دارد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی صومعه‌سرا با تاکید به استفاده از ظرفیت‌های موجود برای مبارزه با قاچاق کالا افزود: چوب، مهمترین مسئله قاچاق در شهرستان صومعه‌سرا محسوب می‌شود.

 

وی با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی اقدامات موثری در راستای کنترل و جلوگیری از قاچاق چوب انجام شود گفت: در بخش‌های مختلف شهرستان صومعه‌سرا باید توسط بخشداری‌ها چنین جلساتی برگزار شود تا با همکاری دهیاران و مردم از قاچاق چوب جلوگیری به عمل آید.

 

حیدری با تاکید به گشت‌زنی‌های مشترک توسط نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی برای جلوگیری از قاچاق کالا تصریح کرد: دستگاه‌های متولی با برنامه‌ریزی مناسب، گام‌های موثر و قابل توجهی را در این زمینه بردارند تا از مهمترین عوامل بر هم زدن تعادل اقتصادی در کشور جلوگیری شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی صومعه‌سرا با اشاره به پیامدهای اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی قاچاق کالا خاطرنشان کرد: قاچاق کالا درحوزه اقتصادی می‌تواند باعث پایین آمدن میزان اشتغال، تضعیف تولید ملی، بالا آمدن نسبت قیمت تولید و کالا و ایجاد در آمد نامشروع شود.

کد خبر 1006994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha