ارائه ۲۲۳ مقاله منطبق بر کرونا توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز

لطفی گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه کرونا ۲۲۳ مقاله منطبق بر کرونا و هشت وبینار کشوری و ۲۸ وبینار بین المللی در موضوع کرونا ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرزاد لطفی»، امروز (چهارشنبه 3 دی) در نشست روز پژوهش گفت: در سال گذشته 42 هزار طرح پژوهشی را تصویب کردیم و 2 هزار مقاله در مجلات معتبر چاپ شد و همچنین کسب رتبه دوم دانشگاهی در کل دانشگاه های علوم پزشکی کشور را داشتیم و در شمار 500 دانشگاه برتر در دنیا در سال 2019 قرار گرفتیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: کسب رتبه سوم دانشگاه در دانشگاه های علوم پزشکی کشور از نظر کمیت تولید علم و تعداد مقالات استخراج شده نیز از دیگر افتخارات برای استان به شمار می رود.

وی اضافه کرد: در حوزه فناوری، مقام سوم در دانشگاه های علوم پزشکی را داریم و حدود 27 محصول فناورانه را ثبت تجاری کرده ایم و در بحران کرونا 330 طرح پژوهشی را بررسی و داوری کردیم که تعداد زیادی چاپ شده اند.

لطفی با اشاره به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه کرونا گفت: 223 مقاله منطبق بر کرونا داریم که مبحث «کرونا و تشنج» از نمونه های آن است و هشت وبینار کشوری و 28 وبینار بین المللی در موضوع کرونا ارائه کرده ایم.

کد خبر 1007014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha