۱۷۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان لنگرودی توزیع شد

فخرموسوی اعلام کرد: ۱۷۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهرستان لنگرود توزیع شد.

«سید مرتضی فخرموسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی ۱۷۰بسته معیشتی توسط مراکز افق بقاع متبرکه شهرستان لنگرود تهیه و توزیع شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود اعلام کرد: برای تهیه این بسته های کمک معیشتی و بهداشتی ۴۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

 

وی اظهار داشت: هر بسته شامل مرغ، برنج، روغن، رب گوجه فرنگی و ماکارونی، سویا و پنیر و انواع حبوبات و قند، شکر، چای و مواد شوینده و بهداشتی است.

 

فخرموسوی یادآور شد: مراکز افق بقاع متبرکه آقاسید محمد کیا کلایه، آقا سید محمد رکج محله و سید احمد تالش محله از کانون‌های فعال در تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی بوده که از آغاز مقابله با بیماری کرونا در میدان حاضر بودند.

 

وی همچنین اظهار کرد: از آغاز طرح شهید سلیمانی تاکنون ۵۰۰ بسته کمک معیشتی توسط بقاع یاد شده به همراه بقاع امام زادگان ملاط و سید جواد موبندان تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود خاطرنشان ساخت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۲ هزار بسته کمک معیشتی در قالب طرح‌های مختلف و در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری با کمک هیئت های امنای بقاع متبرکه و خیرین شهرستان و موقوفات مرتبط تهیه و در بین نیازمندان لنگرود توزیع شد.

 

وی از تهیه و اهدای جهیزیه به زوج جوان لنگرودی خبر داد و گفت: به همت خیرین و مرکز افق آستان مقدس سید محمد کیاکلایه لنگرود، دو عدد فرش، اجاق گاز، بخاری، پنکه، اتو و لوازم آشپزخانه به مبلغ 16 میلیون تومان تهیه و در اختیار این زوج جوان قرار داده شد.

 

فخر موسوی اظهار کرد: بیماری منحوس کرونا در کنار همه مشکلاتی که برای مردم دنیا و ایران ایجاد کرد، نشان داد مردم متدین ایران چه ظرفیت عظیمی برای همدلی و حل مشکلات دارند.

کد خبر 1007064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha