دومین نفتکش غول‌پیکر اقیانوس‌پیما را با وجود همه تحریم ها به آب انداختیم

سردار محمد گفت: مراسم رونمایی از نفتکش اقیانوس‌پیما جهت «گودبای پارتی» ترامپ قمارباز برگزار شد که دشمنان بفهمند، با وجود همه تحریم‌ها با تخصص نیروهای ایرانی در شرکت صدرا توانسته‌ایم، دومین نفتکش غول‌پیکر اقیانوس‌پیما را به آب بیاندازیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار سعید محمد عصر امروز در حاشیه مراسم رونمایی از دومین نفتکش اقیانوس‌پیما توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه در بوشهر اظهار داشت: «دومین کشتی نفتکش غول پیکر افراماکس به‌صورت قرارداد «ای پی سی» توسط قرارگاه سارندگی خاتم‌الانبیاء سپاه با ظرفیت ۷۵۰ هزار بشکه در شرکت صدرا ساخته و امروز آب‌اندازی شد. به همت جوانان متخصص ایرانی، در همه بخش‌های صنعت دریایی خودکفا شده‌ایم و امروز برای ساخت هرگونه کشتی نیاز به بیرون از کشور نداریم.

 

وی تصریح کرد: امروزه شرکت صدرا با حمایت‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه قادر است که هرگونه شناور غول‌پیکر نفتی، رزمی، صیادی و ... را بدون نیاز به بیرون از کشور ساخت کند.

 

سردار محمد با اشاره به توانایی‌های شرکت صدرا، این شرکت را نماد جهش تولید در کشور دانست و گفت: «توافقات نهایی برای پروژه‌های رشادت، تعمیر 18 سکوی پارس جنوبی و ساخت شناورهای مختلف توسط شرکت صدرا انجام شده است که با این رویکرد برای افراد زیادی در شرکت صدرا اشتغال‌زایی خواهد شد. برای ساخت این کشتی، حدود ۵۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و 1500 نفر به طور غیرمستقیم در دو سال اخیر مشغول به فعالیت بوده‌اند.»

 

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) تصریح کرد: مراسم رونمایی از نفتکش اقیانوس‌پیما توسط متخصصین داخلی جهت «گود بای پارتی» ترامپ قمارباز برگزار شده که  دشمنان دریابند، علی‌رغم همه تحریم‌ها با تخصص نیروهای ایرانی در شرکت صدرا توانسته‌ایم از دومین نفتکش غول‌پیکر اقیانوس‌پیما رونمایی و به آب بیاندازیم.

 

نفت‌کش غول‌پیکر افراماکس 113 هزار تنی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) امروز در بوشهر به آب انداخته شد. این نفت‌کش در اوج تحریم‌ها توسط جوانان جهادی قرارگاه به صورت تمام ایرانی ساخته شده است.

کد خبر 1007073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha