۵۰۰‌ بسته معیشتی در بین نیازمندان سنقروکلیایی توزیع شد

سالاری ، گفت: به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) ۵۰۰‌ بسته معیشتی و ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان سنقروکلیایی توزیع شد.

 رضا سالاری فرمانده سپاه ناحیه سنقر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: امروز پرستاران کشورمان با تأسی از این الگوی صبر و بصیرت و استقامت الحمدالله خود پرچمدار صبر و بصیرت هستند و به حمد الهی در مقابله با ویروس منحوس کرونا همواره در خط مقدم مبارزه هستند و جان خود را در کف دست نهاده اند.

 

وی خاطر نشان کرد: زحمات کادر درمان به ویژه پرستاران قابل جبران نخواهد بود و در طی این یکسال با شیوع ویروس کرونا چه روزهای سخت و طاقت فرسایی را برای خدمت به بیماران با دوری از خانواده سپری کردند و امیدوارم همواره سلامت باشند.

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر افزود: بهترین قدردانی از پرستاران، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی های خانوادگی از سوی مردم است.

ینب

سالاری با اشاره به ویژگی‌های حضرت زینب (س) تصریح کرد: حضرت زینب(س) اسوه صبر و بردباری است و پرستاران با الگو قرار دادن این حضرت توانستند در برابر کرونا با تمام توان ایستادگی کنند  واز بارزترین اوصاف انسان‌های مؤمن صبر و بردباری در فراز و نشیب‌های روزگار است.

 

 

وی نصریح کرد: در راستای اقدامات کمک های مؤمنانه و مواسات، سپاه ناحیه سنقر به مناسبت میلاد حضرت زینب سلام الله (ع) ۵۰۰ بسته معیشتی به همراه ۵۰۰ بسته غذای گرم در بین اقشار نیازمند با اولویت بیماران کرونایی معسر در راستای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توزیع کرد.


فرمانده سپاه ناحیه سنقر کرد : این نهضت همچنان ادامه دارد و تا پایان سال و تا قطع زنجیره کرونا در شهرستان همچنان در کنار مردم هستیم ان شاءالله بتوانیم در راستای تعهدمان به ولایت و پاسداری و سربازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به خلق خدا پیش قدم باشیم.

کد خبر 1007084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha