سردار سلیمانی با شهادت خود ثابت کرد تنها راه پیروزی مقاومت است

حجت الاسلام جمالی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی همواره ساده زیست، بی تکلف، ولایتمدار و شهادت طلب بود و با شهادت خود ثابت کرد تنها راه پیروزی مقاومت است و باید در این مسیر پافشاری کرد.

«حجت الاسلام یوسف جمالی» روز چهارشنبه (3 دی) در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر با بیان شهادت سردار سلیمانی به تمام دنیا ثابت کرد که قدرت آمریکا روبه افول است، اظهار داشت: دشمن تنها زمانی دست به ترور می‌زند که از همه راه حل‌ها ناامید می‌شود و اعلام رسمی رئیس جمهوری آمریکا درباره ترور این سردار بزرگ اسلام، نشان از ضعف و زبونی دشمن است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر اینکه ایستادن رئیس جمهوری آمریکا در مقابل دموکراسی در انتخابات اخیر یکی دیگر از نشانه‌های شکست استکبار جهانی است، اضافه کرد:  این کشور با این ظاهر فریبنده نمی‌تواند مانع از افول قدرت پوشالی خود شود.

 

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک مکتب، قهرمان ملت ایران و امت اسلامی است، تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی همواره ساده زیست، بی تکلف، ولایتمدار و شهادت طلب بود، اما یکی از بارزترین ویژگی هایی که باعث شد نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورهای اسلامی و غیر اسلامی محبوب دل‌ها باشد، ویژگی مخلص بودن ایشان بود.

 

وی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی مظهر شجاعت، مقاومت، درایت، تیزهوشی، فداکاری و معنویت بود که هم با مجاهدت و هم با شهادت خویش، استکبار را شکست داد، افزود: سردار سلیمانی با شهادت خود ثابت کرد تنها راه پیروزی مقاومت است و باید در این مسیر پافشاری کرد.

 

جمالی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی شاگرد مکتب حضرت امام (ره) بود ادامه داد: شهادت سردار دل‌ها لزوم توجه بیشتر به مکتب بنیانگذار انقلاب اسلامی را دوچندان کرد و بار دیگر این فرمایش امام راحل که دشمن در جنگ جبهه حق و باطل از هیچ دسیسه‌ای چشم پوشی نمی‌کند را یادآور شد.

 

رئیس شورای اهماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه از دیدگاه شهید سلیمانی مقاومت زبان، نژاد، مذهب و دین نمی‌شناسد و در هر جا و نقطه‌ای از دنیا ندای مظلومی شنیده شد باید به او کمک کرد اضافه کرد: تبعیت، تعالی، حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه درس مهم دیگری بود که سردار دل‌ها با شهادت خود به جامعه داد.

 

کد خبر 1007086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha