پرداخت حدود ۵۱۴میلیارد تومان تسهیلات به آسیب دیدگان کرونایی

خیریانپور گفت: مباحث اعطای تسهیلات مربوط به اشتغال روستایی را در قالب کمیته نظارت جدی پیگیر شدیم، تسهیلات به خسارت دیدگان از کرونا حدود ۵۱۴ میلیارد تومان پرداختی در ۱۴ رسته مصوب دولت داشتیم که رتبه دوم کشور را داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «حسن خیریانپور» امروز(3دی) در نشست با حجت الاسلام«بشیر عالیشاه» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، با بیان اینکه حس نوع دوستی و دگر خواهی در دین اسلام مورد تاکید است، بیان کرد: کمیته امداد حضرت امام نهاد برخواسته از متن انقلاب اسلامی است و خدمات شایسته ای در حوزه محرومین انجام می دهد که قدران هستیم.

 

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری مازندران افزود: حوزه فعالیت امداد از تنوع خاصی برخوردار است و مباحث توانمندسازی مددجویان، آموزش، تعلیم و تربیت، تامین جهیزیه، فرهنگی، ایجاد شغل و احداث مسکن و... از جمله این خدمات ارزنده است که در کنار افراد تحت  پوشش به غیر مددجویان به صورت موردی ارائه می شود.

 

وی به پیشینه نوع دوستی و همدلی مردم مازندران در کمک به محرومین اشاره کرد و گفت: مردم خیر و نیک اندیش مازندران نیز  نوع دوستی خود را در انجام ماموریت های امداد به اثبات رساندند.

 

خیریانپور افزود: همه ما در مسیر محرومیت‌زدایی وظیفه داریم، برگزاری جلسات کارگروه اشتغال با هدف مدیریت راهبردی مسائل و مشکلات مردم انجام میشود ولی باید تخصصی‌تر عمل شود چرا که مسائل همچون اشتغال، سرمایه‌گذاری و غیره گستردگی دارد.

 

وی بیان کرد: ۷۰۰ میلیارد تومان پرداختی در سال داریم، مباحث اعطای تسهیلات مربوط به اشتغال روستایی را در قالب کمیته نظارت جدی پیگیر شدیم، تسهیلات به خسارت دیدگان از کرونا حدود ۵۱۴ میلیارد تومان پرداختی در ۱۴ رسته مصوب دولت داشتیم که رتبه دوم کشور را داریم.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به پیگیری جدی در بودجه بیان کرد: در موارد مختلف با تقسیم کار در ۲۲ شهرستان با رقابت سالم و همکاری با فرمانداران در جلسات ستاد تسهیل به بند ب تبصره ۱۶ توجه و تاکید داده شد و جزییات سهمیه‌ها را باید توضیح بدهند.

 

وی عنوان کرد: شهرستان هایی که خوب عمل کنند تقدیرنامه می دهیم و تاکید می کنیم صد در صد سهمیه شان را جذب کند و به آن بخش که ضعیف عمل کردند هشدار می‌دهیم .

کد خبر 1007104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha