آغاز ثبت نام دوره های قرآنی ویژه آقایان در آستان مقدس عباسی

مرکز پروژه های قرآنی در موسسه قرآن کریم در آستان مقدس حضرت عباس(ع) از آغاز ثبت نام دوره های قرآنی ویژه آقایان از سراسر جهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، مرکز پروژه های قرآنی در موسسه قرآن کریم وابسته به آستان مقدس حضرت عباس(ع) اعلام کرد: ثبت نام در دوره های قرآنی اینترنتی ویژه آقایان از سراسر مناطق مختلف جهان آغاز شده است.

 

این مرکز اعلام کرد: این دوره های قرآنی با هدف گسترش فرهنگ قرآنی و تربیت نسل قرآنی و آماده سازی آنها از نظر اخلاقی، حرفه ای، فنی و معرفتی برگزار می شود.

 

این مرکز درباره شرایط ثبت نام اعلام کرد: سن علاقه مندان برای شرکت در همه این دوره ها به جز علوم قرآنی باید از 18 سال باشد. کسانی که در دوره آموزش علوم قرآنی شرکت می کنند، باید از 20 سال به بالا باشند.

 

مرکز پروژه های قرآنی گفت: شخصی که تمایل دارد در دوره فن ادای تلاوت شرکت کند، باید از استعداد صوتی برخوردارد باشد. علاقه مندان باید به پر کردن فرم الکترونیکی با همه جزئیات مورد نظر آن اقدام کنند. آخرین مهلت دریافت فرم های ثبت نام 25 دسامبر 2020 میلادی خواهد بود.

 

زمان آغاز دوره ها از یکم ژانویه 2021 میلادی است. لینک فرم ثبت نام در دوره های قرآنی https://docs.google.com/.../1FAIpQLScI.../viewform است.

 

این مرکز اعلام کرد: دوره های این پروژه شامل دوره علوم قرآنی، دوره احکام تلاوت و دوره ادای تلاوت(صوت و نغم) است.

کد خبر 1007133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha