ساخت یکهزار و ۵۰۰ مسکن مددجویی در مازندران اجرایی می شود

دالوند گفت: ساخت یکهزار و ۵۰۰ مسکن مددجویی در استان مازندران در قالب سرفصل ها و تفاهم نامه های مختلف اجرایی می شود.

« احمدرضا دالوند» امروز ( 3 دی ماه) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در ساری در حاشیه افتتاح مسکن مددجویی اظهار کرد: سفریک روزه برای افتتاح و بازدید از مسکن مددجویی در استان مازندران اجرایی شده است که اتفاق خوبی در استان مازندران در حال انجام است.

مدیرکل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان امداد کشور افزود: در بخش مسکن مددجویی استان مازندران اقدامات خوبی صورت گرفته و تفاهم نامه های خوبی با بنیاد مسکن و سایر نهادها منعقد شده است.

 

وی با اعلام اینکه در کنار افتتاح و بازدید از مسکن مددجویی، رسیدگی به امور ساختمان های اداری و حمایتی در ساری و برخی از شهرستان های مازندران در دستور کار بوده است، خاطر نشان کرد: تلاش داریم تا مشکلات این ساختمان حل و فصل شود تا همکاران با خیال راحت تری به مددجویان تحت پوشش خدمات ارائه کنند.

دالوند گفت: عملکرد استان مازندران در بخش مسکن مددجویی خوب ارزیابی شده است و اعتبارات  و تامین هزینه ها هم در سرفصل های مختلفی ارائه می شود.

 

وی افزود: در سال 99 برای مسکن مددجویی شهری از محل اعتبارات امداد 35 میلیون تومان99 و در احداث مسکن روستایی 25 میلیون تومان بوده است که تسهیلاتی 30 و 50 میلیون تومانی در قالب قرض الحسنه به افراد تحت پوشش ارائه می شود.

مدیرکل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان امداد کشور اظهار کرد: در کنار اعتبارات امداد و تسهیلات برای ساخت مسکن مددجویی، از ظرفیت خیران هم استفاده می شود که در سال 1400 با توجه به افزایش هزینه های ساخت، مبالغ اعتبارات در نظر گرفته شده هم افزایش خواهد یافت.

 

دالوند یادآور شد: برای استان مازندران در سرفصل ها و تفاهم نامه های مختلف مسکن مددجویی و ایتام در نظر گرفته شده است که در مجموع بیش از1500 واحد احداث مسکن مددجویی در استان مازندران برنامه ریزی شده است.

کد خبر 1007135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha