ارادت گیلانی ها به ائمه معصومین‌(ع) در بازسازی عتبات عالیات مشهود است

دوهندو با تجلیل از کمک خیرین گیلانی در بازسازی عتبات عالیات گفت: ارادت گیلانی ها به ائمه معصومین‌ در بازسازی عتبات عالیات مشهود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مجید دوهندو» امروز(چهارشنبه، ۳ دی) در جلسه شورای شهر  رشت با بیان اینکه تشکیل ستاد عتبات عالیات از ابتکارات سردار قاسم سلیمانی بود اظهار کرد: این ابتکار سردار سلیمانی باعث شد خدمات فراوانی به زائران عتبات در عراق صورت گیرد.


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به ماموریت های راهبردی این ستاد گفت: هر کمکی که از سوی مردم برای ستاد واریز شود با به کارگیری متخصصان و مهندسان ایرانی و خرید ابزار و وسایل از داخل کشور، صرف ساخت صحن حرم و ایجاد فضاهای زائرسرا در عراق می شود.


دوهندو افزود: هر گیلانی می تواند با پرداخت سالانه پنج هزارتومان در ثواب ساخت حرم های ائمه اطهار(ع) در عراق سهیم شود و این رقم، هزینه سنگینی نیست.


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان تصریح کرد: کمک خیرین گیلانی به بازسازی عتبات عالیات همواره برقرار بوده و نشان دهنده صدق و صفای مردم استان و ارادت به ائمه اطهار(ع) است.


وی شورای شهر را ظرفیت بزرگی برای شناساندن خدمات ستاد بازسازی عتبات عالیات دانست و خاطرنشان ساخت: حفظ ارتباط بین خیرین و مردم با ائمه معصومین در عراق از وظایف این ستاد است.

کد خبر 1007153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha