مدافعان سلامت با تاسی از حضرت زینب(س) در جبهه مقابله با کرونا ایستادند

سردار کریمی گفت: مدافعان سلامت با الگو گیری از حضرت زینب(س) با صبر و شکیبایی در جبهه مقاله با کرونا ایستادگی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» عصر امروز چهارشنبه (3 دی) در آیین تجلیل از مدافعان سلامت و طلاب بسیجی که به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی این عزیزان گفت: کار امروز مدافعان سلامت و کادر بهداشت و درمان کمتر از کارهای رزمندگان در دفاع مقدس نیست.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه مدافعان سلامت سربازان خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا هستند، افزود: این دلیرمردان و شیر زنان با وجود اینکه می دانند با یک ویروس ناشناخته و خطرناک روبرو هستند، اما از همان ابتدای شیوع بیماری پای کار بوده و خدمت رسانی کردند.

 

وی با تاکید بر اینکه این عزیزان در این عرصه خوش درخشیدند، بیان کرد: کار مدافعان سلامت بسیار ارزشمند است و خوشبختانه این عزیزان در طول مدتی که با شیوع این بیماری روبرو شده ایم با از خودگذشتگی، صبر و ایثار پای کار آمده، خوش درخشیدند و ماندگار شدند.

 

این مقام ارشد استان در ادامه با اشاره به حضور داوطلبانه و بسیجی وار نیروهای بهداشت و درمان و مردمی در عصره مبارزه با کرونا اضافه کرد: حضور داوطلبین در جامعه پزشکی برای خدمت به بیماران کرونایی انسان را به یاد دوران دفاع مقدس و رزمندگان می اندازد که با حضور داوطلبانه و خالصانه خود حماسه ای بی بدیل و ماندگار خلق کردند.

 

سردار کریمی در ادامه اظهار کرد:مدافعان سلامت نه تنها در بحث خدمت رسانی در جبهه سلامت پیشگام و پیشتاز بودند بلکه توانستند با این اقدامات نقش موثری در ایجاد امنیت در کشور داشته باشند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از طلاب علوم دینی که این ایام در کنار مدافعان سلامت و دیگر اقشار جامعه خالصانه تلاش کردند گفت: طلبه های بسیجی نیز در این ایام حماسه آفرین شدند چرا که انجام امورات شرعی فوت شدگان بیماری کرونا در ابتدای شیوع بیماری نگرانی هایی ایجاد کرده بود.

 

وی با اشاره به اینکه طلاب بسیجی با حضور خود این نگرانی ها را رفع کردند، ادامه داد: این عزیزان بدون هیچ گونه چشم داشتی کلیه امورات شرعی فوت شدگان را انجام دادند و تهدیدات را از بین بردند و آرامش را به خانواده های ایرانی هدیه کردند.

کد خبر 1007166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha