پرستاران شهرک مهدی(عج) آستارا تجلیل شدند

به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار کانونی ها و بسیجیان مسجد امام سجاد(ع) از پرستاران ساکن در محله شهرک مهدی(عج) شهر مرزی آستارا تجلیل و قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اعضای کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی(عج) به همراه هیئت امنای مسجد امام سجاد(ع) و بسیجیان پایگاه شهید مورخی از پرستاران ساکن در محله شهرک مهدی(عج) تجلیل و قدردانی کردند.

 

حجت الاسلام«محمدمهدی حبیبی» در این آیین با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار،اظهارکرد: زحمات کادر درمان به ویژه پرستاران قابل جبران نیست و در طی یکسال اخیر با شیوع کووید ۱۹ چه روزهای سخت و طاقت فرسایی را برای خدمت به بیماران با دوری از خانواده سپری کردند و امیدوارم همواره سلامت باشند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان اینکه پرستاران و کادر درمان همیشه و همواره چه در زمان شیوع کرونا و چه غیر از آن در خط مقدم، حفظ سلامتی جامعه هستند، افزود: کار پرستاران در رده ایثارگران قرار دارد بنابراین پاداش اخروی آنها بالا است.

 

حبیبی، صبر را از ویژگی خاص حضرت زینب(س) دانست و گفت: کادر درمان در شرایط شیوع بیماری کرونا همانند حضرت زینب (س) صبر و فداکاری را از نزدیک لمس کردند با اطلاع به اینکه می دانستند افراد مراجعه کننده ممکن است آسیبی را به آنها وارد کنند.

 

«سالار هرمزپور» نیز در این آیین،اظهارکرد: پرستاری شغلی است سراسر عشق و علاقه و کسی که عاشق خدمت کردن به مردم نباشد به هیچ عنوان نمی‌تواند در این حرفه دوام بیاورد.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی(عج) مسجد امام سجاد(ع) شهرک مهدی(عج) بندر آستارا به نقش مهم پرستاران درعرصه سلامت اشاره کرد و افزود: پرستاران در اعتلاء و تقویت نظام سلامت نقش ویژه ای دارند و همه ماباید سپاسگزار این قشر زحمتکش جامعه باشیم.

 

هرمزپور تصریح کرد: مهمترین ویژگی های حضرت زینب (س) صبر و حفظ حیا در رویارویی با مشکلات زندگی بود و پرستاران باید در برخورد با بیماران، این ویژگی را سرمشق خود قرار دهند.

 

فرمانده پایگاه بسیج شهید مورخی مسجد امام سجاد(ع) بندر آستارا خاطرنشان کرد: قدردانی و تجلیل از قشر زحمتکش پرستار، پاسداشت تمامی خوبی ها و وظیفه ای دینی و ملی می باشد.

 

گفتنی است، در پایان این آیین با اهدای جوایزی از پرستاران ساکن شهرک مهدی(عج) بندر آستارا تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 1007171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha