برگزاری کاروان خودرویی بسیجیان وگروه‌های مردمی   ۹ دی ماه در ملایر

حجت الاسلام نجفی گفت:کاروان خودرویی بسیجیان و گروه‌های مردمی در ۹ دی ماه در ملایر برگزار و در ۲۰ نقطه شهرستان نیز مراسم بزرگداشت دهه بصیرت با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

«حجت الاسلام روح الله نجفی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:  به مناسبت دهه بصیرت  «از ۹ تا ۱۹ دی ماه »و همزمان با 9 دی ماه روزمیثاق امت با ولایت قرار است برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان ملایر اجرا شود.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از راه‌ اندازی کاروان خودرویی بسیجیان، گروه‌های مردم و..  در 9 دی ماه در ملایر خبر داد و گفت: همچنین طبق برنامه‌ ریزیهای انجام شده در 20 نقطه شهرستان نیز  مراسم بزرگداشت دهه بصیرت با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

 

وی  همچنین از تجمع روحانیون و طلاب ملایر  در مسجد  جامع شهرستان به مناسبت دهه بصیرت خبر داد و گفت: این مراسم نیز با رعایت کامل همه پروتکل های بهداشت و فاصله گزاری اجتماعی برگزار می‌شود.

 

وی برگزاری مسابقه فرهنگی به مناسبت دهه ولایت ، حضور راویان و  تحلیل گران فتنه 88 در مساجد با هدف بصیرت افزایی مردم  و..را نیز از  دیگر برنامه‌های دهه بصرت در ملایر برشمرد

 

حجت الاسلام نجفی با بیان اینکه این برنامه‌ها با همکاری سایر نهادهای فرهنگی و دستگاه‌ها اجرا می شود گفت:  با توجه به همزمانی دهه بصیرت با اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و چهلیمن روز از شهادت شهادت فخری زاده برنامه های دهه بصیرت  متناسب با این ایام نیز خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه اعزام مبلغان نیز در مناطق مختلف شهری و روستایی در دهه بصیذرت صورت می گیردتصریح کرد:ـدر دهه بصیرت  بیش از 25 نفر از مبلغان به مناطق مختلف ملایر اعزام می شوند.

کد خبر 1007230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha