پوستر جشنواره ملی « ادبی یزد» به صورت مجازی رونمایی شد

پوستر جشنواره ملی « ادبی یزد» با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد به صورت مجازی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، پوستر جشنواره ملی « ادبی یزد» با حضور مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد به صورت مجازی رونمایی شد.

سید خلف حوتی نژاد، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این نشست گفت: این جشنواره با هدف ماندگاری حوزه شعر و ادبیات و همچنین تربیت نسلی برای ارتقای ادبیات در استان است.

وی افزود: این جشنواره گامی در جهت معرفی و ارتباط بیشتر شاعرات و اهالی شعر و ادب سراسر کشور با یکدیگر است که امیدواریم بتوانیم حضوری پرشور از این قشر فرهیخته در جشنواره داشته باشیم.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در این مسیر جشنواره های متعددی از ادبیات داشته باشیم تا علاوه بر جذب این قشر در جهت ماندگاری و محتوا بخشی به جامعه حرکت کنیم.

محمد صادقی رنجبر، دبیر اجرایی جشنواره نیز با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره با رویکرد توجه عام تر و حضور عام تر قشر شاعر جامعه طراحی شده است که امیدواریم بتوانیم این ارتباط را در سراسر کشور ایجاد کنیم.

وی افزود: این جشنواره با موضوع آزاد و در قالب غزل است که اختتامیه آن در اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

در ادامه این مراسم نیز غلامرضا محمدی و محمود الهام بخش مطالبی را در خصوص اهمیت برگزاری این جشنواره در سراسر کشور مطالبی را ارائه کردند.

کد خبر 1007243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha