نشست تخصصی کانون‌های محلی و شورای کانون خادمیاران رضوی اندیمشک برگزار شد

نشست تخصصی کانون‌های محلی و تخصصی خادمیاران رضوی اندیمشک با حضور معاونین اجرایی و خادمیاری آستان قدس رضوی استان خوزستان در این شهرستان برگزار شد.

«مهراب سراج‌الدین» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از برگزاری نشست تخصصی مسئولان کانون‌های محلی و شورای مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان اندیمشک در دفتر مرکزی این کانون خبر داد و اظهار کرد: در این نشست معاونین اجرایی و امور خادمیاری آستان قدس رضوی استان خوزستان حضور داشتند و در خصوص عرصه‌های خدمت، ثبت گزارشات و آشنایی با سامانه خادمیاران رضوی مطالبی را در قالب کارگاه آموزشی ارائه کردند.

 

مسئول کانون خادمیاران رضوی شهرستان اندیمشک با اشاره به اینکه در ادامه این نشست نکاتی در خصوص مشکلات، دغدغه‌ها و انتظارات خادمیاران رضوی این شهرستان مطرح شد افزود: مسئولان کانون‌های محلی و تخصصی و شورای مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان اندیمشک نیز نقطه نظرات خود را در خصوص عملکرد مجموعه‌های مربوطه بیان کردند.

 

وی اذعان کرد: کانون خادمیاران رضوی شهرستان اندیمشک در سال ۱۳۹۶ کار خود را به کمک خادمان امام رضا (ع) ساکن در این شهرستان زیر نظر آستان قدس رضوی آغاز کرده و به ارائه خدمات جهادی، کمک‌های مومنانه و خیریه ارزشمندی به اقشار آسیب‌پذیر شهرستان پرداخته است.

 

سراج‌الدین با بیان اینکه کانون خادمیاران رضوی شهرستان اندیمشک ۱۷۰ خادمیار خواهر و برادر دارد تصریح کرد: این کانون در عرصه‌های مختلف عمومی و تخصصی تعلیم و تربیت، جوانان رضوی، حقوقی، بانوان و خانواده، ایثار و شهادت، سلامت، شعر و ادب، علمی، قرآنی، کتاب و کتابخوانی، ورزشی، کارآفرینی و اشتغال، تبلیغ دینی، وقف و نذر، زیارت، حرکت‌های جهادی و مشاوره و مددکاری در سطح این شهرستان مشغول به فعالیت است و به صورت جهادی کمک‌های خود را به نیت رضایت امام رضا (ع) به مردم ولایتمدار اندیمشک ارائه می‌کند.

 

کد خبر 1007257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha