بومی سازی ۷۵۰۰ قطعه صنعتی در مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل

رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل گفت: این مجتمع در سخت ترین شرایط تحریم اقتصادی کشور، بالغ بر ۷ هزار و ۵۰۰ قطعه استراتژیک صنعتی را بومی سازی کرده است.

«حمیدرضا خوروش» در حاشیه بهره برداری از جایگاه مدیریت پسماند شرکت فولاد کویر  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: این مجتمع صنعتی در سخت ترین شرایط تحریم اقتصادی کشور، بالغ بر ۷ هزار و ۵۰۰ قطعه استراتژیک صنعتی را بومی سازی کرده است.

 

رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل افزود:  فرایند تولید، تکنولوژی، توسعه و همچنین قطعات مورد نیاز صنعت فولاد به همت متخصصان بومی این محتمع صنعتی بومی سازی شده است.

 

خوروش تاکید کرد: حمایت از استقرار و توسعه صنایع پایین دستی فولاد در منطقه، از راهبردهای اساسی این مجتمع در راستای اهداف بلند توسعه پایدار، توسعه اقتصادی منطقه و استقلال کشور است.

 

رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل با تاکید بر لزوم رعایت تمامی پروتکل های و استانداردهای  زیست محیطی در فعالیت های صنعتی مجتمع فولاد کویر، اظهار داشت: این مجتمع همواره در صدد ارتقای شاخص های زیست محیطی خود در راستای رسیدن به توسعه پایدار و کسب و کار مسئولانه بوده و هست و می کوشد که توسعه اقتصادی را با چشم اندازی هم راستا با توسعه اجتماعی و زیست محیطی دنبال کند.

 

پروژه جایگاه پسماند مجتمع فولاد کویر با ظرفیت، دو هزار متر مکعب در فضایی به وسعت یک هزار و ۲۷۶ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال احداث شده است./

 

کد خبر 1007263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha