تبیین دستاوردهای انقلاب عاملی مهم در شکست دسیسه های دشمن است

حجت الاسلام خانی، تبیین دستاوردهای انقلاب و جمهوری اسلامی که سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین درایران، منطقه، جهان اسلام خواند و گفت: این مهم در شکست راهبرد دشمن مؤثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«محمد یوسف خانی»، امروز(4دی) در تکریم ومعارفه فرماندار شهرستان دلفان که درسالن اجلاسیه فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مسئولیت پذیری درنظام سیاسی اسلام یک فرصت مهم وعبادت محض است.

 

امام جمعه دلفان افزود: آن بخش ازدستورات مکتب اسلام که به تکالیف و وظایف اجتماعی انسان اشاره دارد یا پیامدهای مسئولیت‌گریزی انسان را گوشزد می کند، ناظر به مسئولیت‌های انسان درعرصه‌های مختلف زندگی است واین مهم مورد توجه جوامع بشری و تمدنی قرار گرفته و درمکتب اسلام به شکل ویژه مورد بحث قرارگرفته است.

 

وی در ادامه بیان داشت: اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب و جمهوری اسلامی که سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین درایران، منطقه، جهان اسلام و جهان غیراسلام به عنوان یک وظیفه شرعی وملی برهمه خصوصآ درعصر ارتباطات جمعی و رسانه ای جهت شکست راهبرد دشمن در تزریق روحیه یآس و ناامیدی برکسی پوشیده نیست.

 

حجت الاسلام یوسف خانی با اشاره به اینکه نباید نسبت به مشکلات و کمبودهای عدیده شهرستان در ابعاد معیشتی واجتماعی، امنیتی و فرهنگی بی توجه شویم، تصریح کرد: در این راستا همدلی وهم افزایی مجموعه سیستم مدیریتی و مشارکت مردمی یک امرضروری است.

 

وی آمادگی خود را به منظور انجام هرگونه همکاری لازم درتمام حوزه ها، در کناردستگاه های اجریی شهرستان به عنوان یک رسالت اعلام کرد و گفت: این همکاری ها به منظور ارائه خدمات بهتر و پیگیری های مورد نیاز در راستای خدمتگزاری به مردم صادق، مؤمن و انقلابی ضروری است.

 

 

کد خبر 1007314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha