راهداران در تأمین ایمنی راه ها و آرامش خاطر مسافران نقش آفرین هستند

حجت الاسلام سپهوند، خدمات شبانه روزی عوامل راهداری اشاره کرد و گفت: راهداران در تأمین ایمین راه ها و آرامش خاطر مسافران نقش آفرین هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «علی سپهوند»، امروز(4دی) در دیدار با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ازنا اظهار داشت: خدمت به مردم در هر زمینه ای ارزشمند است.

 

امام جمعه ازنا خدمات شبانه روزی عوامل راهداری برای خدمت رسانی به مردم به ویژه فراهم نمودن تردد ایمن و روان در شرایط بحرانی، ستودنی است.

 

حجت الاسلام سپهوند افزود: راهداران مردان خستگی ناپذیر جاده ها هستند که در همه فصول سال در شرایط سخت و دشواربا همتی مثال زدنی برای تأمین ایمنی راه ها و آرامش خاطر مسافران تلاش می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: گاهی برخی خدمات مانند خدمات راهداران دیده نمی‌شود اما در راه‌های مواصلاتی، کارکنان پرتلاش این حوزه هستند که در تمامی شرایط به طور شبانه روزی در حال تلاش هستند تا این حمل و نقل و ارتباط قطع نشود.

 

در ادامه این جلسه سجاد درگاه پور، رئیس راهداری  و حمل و نقل جاده ای شهرستان ازنا نیز گزارشی از خدمات راهداری ازنا در ایمن سازی جاده ها و نیز امدادرسانی به مسافران ارائه داد.

کد خبر 1007316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha