مسابقه مجازی «دعای صحیفه سجادیه» برگزار می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از برگزاری مسابقه مجازی صحیفه سجادیه در این استان خبر داد.

«هاشم شیرازیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، از برگزاری مسابقه مجازی صحیفه سجادیه در این استان خبر داد و گفت: این مسابقه از ادعیه  24 و 25 صحیفه سجادیه ترجمه استاد انصاریان که شامل دعاهای امام سجاد (علیه السلام) برای والدین است، طراحی شده است.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با عنوان اینکه  بنیاد صحیفه سجادیه، طراح این مسابقه است، افزود: برای این آزمون 30 سوال چهارگزینه ای طراحی شده که علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت یاوران نماز بابل  به آدرس اینترنتیwww.yavaranbabol.ir و نیز از طریق پیام رسان های سروش، ایتا و تلگرام  به آدرس@yavaranbabol  مراجعه کنند.

 

 

وی زمان برگزاری  آزمون را جمعه پنجم دی ماه جاری اعلام کرد و توضیح داد: این مسابقه ساعت 11 صبح و به صورت مجازی و از طریق سایت اعلام شده برگزار می شود.

 

 

شیرازیان همچنین به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات  قرآنی مدهامتان به صورت مجازی اشاره کرد و گفت: این مسابقات امسال در دو رده سنی 7 تا 16 سال و 16 تا 30 سال در 10 رشته برگزار می شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این مسابقه لازم است به سایت بچه های مسجد  به آدرس www.bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

 

وی در تکمیل مطلب فوق همچنین قرائت نماز، اذان، قرائت ترتیل،  مکبّری، نقاشی آیات، قرائت تقلیدی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل (تلاوت نور)، حفظ کل، حفظ جزء 30 را از رشته های این مسابقه نام برد.

کد خبر 1007325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha