پخش ویژه برنامه بیانیه گام دوم انقلاب از شبکه قزوین

رحیمی گفت: از پخش ویژه برنامه بیانیه گام دوم انقلاب با عنوان «گام تمدن ساز» از شبکه قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، «علی رحیمی» بیان کرد: ویژه برنامه «گام تمدن ساز» نگاهی تحلیلی و اجتماعی به بیانیه گام دوم انقلاب دارد که از سیمای مرکز قزوین پخش می شود.

 

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین ادامه داد: این برنامه با نگاهی متفاوت به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب می پردازد و توانمندی های موجود در کشور و استان قزوین را در حوزه گام دوم بررسی می کند.

 

وی افزود: از جمله مهمترین محورهای برنامه تلویزیونی «گام تمدن ساز» می توان به استفاده از نظریات اساتید و پژوهشگران حوزه و دانشگاه برای تولید محصولات فکری و همچنین نقش رسانه و کارشناسان در باورسازی عمومی اشار کرد.

 

رحیمی اعلام کرد: «گام تمدن ساز» شامل بخش های مختلفی همچون معنای کار جهادی و انقلابی در گام دوم، جوان و گام دوم انقلاب، معرفی موفقیت های علمی و فرهنگی و صنعتی جوانان ایرانی، نقش زنان در گام دوم انقلاب، جایگاه جوانان و اثر آنان در انقلاب اسلامی است.

 

وی یادآور شد: برنامه تلویزیونی «گام تمدن ساز» به تهیه کنندگی مهدی احمدی به مدت ۶۰ دقیقه دوشنبه ها ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه از شبکه قزوین پخش می شود.

 

کد خبر 1007333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha