تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی همنام گل‌های بهاری

آئین اختتامیه و اهدای هدایای برگزیدگان مسابقه کتابخوانی همنام گل‌های بهاری به همت کانون فرهنگی هنری مسجد ثامن الائمه و با حضور فرماندار ویژه شهرستان دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، مسابقه کتابخوانی همنام گل‌های بهاری به همت کانون فرهنگی هنری مسجد ثامن الائمه و در راستای طرح ایران قوی برگزار شده بود و با حضور فرماندار ویژه شهرستان دزفول و همکاری موسسه فرهنگی وارثین با معرفی برگزیدگان پایان یافت.

 

«علی فرهمندپور» در حاشیه این مراسم اظهار کرد: دزفول شهرستان اولین‌ها بوده و هست و باید تلاش کرد در عرصه کتاب و کتابخوانی نیز اول باشد به‌ویژه کتاب‌های زندگی ائمه (ع) و کسانی که راهنما هستند.

 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول افزود: نوشتن و قلم‌فرسایی کردن نیز هنری است که می‌تواند تاثیر بسزایی در این حوزه بگذارد و خواننده کتاب را به محتوا جلب کند.

 

وی اضافه کرد: یک داستان کوتاه با قلمی حرفه‌ای و محتوایی پربار تاثیری بیشتر از کتب فلسفی بر روی نسل امروز دارد چراکه روحیه این نسل متفاوت تر است و باید بنا بر ذائقه آنها تولید محتوا کرد.

 

فرهمندپور تصریح کرد: در هر جایی که در حوزه کتاب و کتابخوانی قدمی برداشته شود قطعاً حمایت خواهیم کرد و از پیشنهادات این حوزه استقبال می‌کنیم.

 

وی در پایان عنوان کرد: گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه ضروری است و برای توسعه این امر مهم در این شهرستان تلاش خواهم کرد.

 

«نادر سعادتی‌فرد» نیز  ابراز کرد: مسابقه کتابخوانی همنام گل‌های بهاری به همت کانون فرهنگی هنری مسجد ثامن الائمه و همکاری موسسه فرهنگی وارثین به مناسبت هفته کتابخوانی و میلاد پیامبر اکرم (ص) برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول بیان کرد: فراخوان برای شرکت در این مسابقه که به منظور افزایش سرانه مطالعه در شهرستان و تشویق به فرهنگ کتابخوانی برگزار شد، از تاریخ یکم تا ۳۰ آبان بود، اوایل آذرماه قرعه‌کشی بین نفرات برگزیده انجام و امروز این آیین به منظور تجلیل از نفرات برگزیده اجرا شد.

 

وی با تاکید بر تلاش برای افزایش سرانه مطالعه یاد آور شد: سعی می‌شود یا حمایت از اینگونه برنامه‌ها نسبت به افزایش سرانه مطالعه در شهرستان کمک شود.

 

کد خبر 1007341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha