رواق ترنج همکاری بین سازمانی خوبی را ایجاد کرده است

رجبی گفت: برگزاری «رواق ترنج» توسط کانون های مساجد استان اردبیل یک همکاری خوب بین سازمانی برای استفاده از ظرفیت های حوزه هنری و کانون های مساجد را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «امیر رجبی» امروز (4 دی ماه) در آئین رونمایی از پوستر رواق ترنج با حضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل گفت: برگزاری «رواق ترنج» توسط کانون های مساجد استان اردبیل یک همکاری خوب بین سازمانی برای استفاده از ظرفیت های حوزه هنری و کانون های مساجد را فراهم کرده است.

 

مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل تصریح کرد: مسجد یک پایگاه مهم در عرصه فرهنگی است و باید افراد در راستای تقویت این مرکز مهم دینی گام های اساسی بردارند و ظرفیت های خود را به منصه ظهور برسانند.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: خروجی فعالیت های فرهنگی باید به اندازه تاثیرگذاری داشته باشد که افرادی همچون شهید مطهری را در جامعه پرورش دهد و این مهم باید در مسجد شکل بگیرد.

 

وی تاکید کرد: همکاری حوزه هنری با کانون های مساجد یک افتخار برای حضور هنرمندان متعهد در عرصه فعالیت های مسجدی است.

 

رجبی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا هنرمندان متعهد استان در رواق ترنج حضور موثر و مقتدری برای نشان دادن ظرفیت های هنرهای تجسمی استان داشته باشند.

 

مدیر کل حوزه هنری استان افزود: انتخاب زبان هنر برای تربیت نسل فاخر معنوی یک گزینه مناسب برای فعالیت های فرهنگی است که در رواق ترنج این امر محقق شده است.

کد خبر 1007369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha