برگزاری مسابقه مجازی «راه شهید سلیمانی»

امامی نیا، گفت: مسابقه مجازی «راه شهید سلیمانی»توسط پایگاه بسیج شهید زینی، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، محمدرضا امامی نیا مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه، گفت: مسابقه بزرگ مجازی با عنوان  «راه شهید سلیمانی» توسط بسیج، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه برای عموم همشهریان برگزار می شود. 

 

وی  افزود: با توجه به در پیش بودن سالروز شهادت سردار دلها و نماد مقاومت و مبارزه با تروریسم و تفکر الحادی، شهید حاج قاسم سلیمانی و ضرورت تبیین مفهوم مقاومت در گفتمان اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره این سردار پرافتخار، بسیج و روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه در نظر دارد نسبت به برگزاری مسابقه مطالعه وصیت نامه سیاسی الهی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اقدام نماید.

 

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه، با بیان اینکه شناخت اهداف و آرمان های شهدای اسلام و انقلاب و ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه از مهم ترین اهداف برگزاری این مسابقه است، تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد تفکر بسیجی در جامعه است که باید با تبیین مؤلفه ها و شاخصه های مکتب آن شهید والامقام فرهنگ بسیجی و روحیه انقلابی را در جامعه نهادینه کرد.

 

امامی نیا اظهار کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند پس از مطالعه وصیت نامه شهید سلیمانی جهت کسب اطلاعات بیشتر و دانلود سوالات مسابقه به سایت شرکت پالایش نفت کرمانشاه به ادرس زیر www.korc.ir مراجعه نمایند.

 

وی گفت: به ۱۰۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه با قید قرعه کارت هدیه ۲ میلیون ریالی اهدا و اسامی برندگان متعاقبا از طریق سایت شرکت پالایش نفت کرمانشاه و تماس تلفنی اعلام می شود.

کد خبر 1007398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha