درس بصیرت را از تاریخ بیاموزیم/تلاش کنید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی حرمت ایام فاطمیه حفظ شود

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه استراتژی دشمنان نظام در راستای تضعیف انقلاب این که یک ادعای غلطی همانند تقلب در انتخابات ۸۸را مطرح می کنند و با شیوه غلطی از آن ادعا حمایت می کنند،گفت: باید بیدار و هوشیار باشیم و درس بصیرت را از تاریخ بیاموزیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(4دی) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران با اشاره به دهه بصیرت و حماسه ملت ایران، سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش، اظهار کرد: اقداماتی که در راستای تضعیف انقلاب و تقویت خط سازش با دشمنان ایجاد شده و همچنین بازی‌های دشمنان فریب خورده در فضای مجازی را محکوم خواهیم کرد.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با اشاره به تشابه فتنه 88با برخی از حوادث تاریخ اسلام، گفت: در سال 88 در حالیکه انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی نظام جمهوری اسلامی قرار داشت، حلاوت برگزاری انتخابات و حضور حداکثری مردم با ادعای واهی و دروغ بزرگ تقلب، به تلخی کشیده شد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه استراتژی دشمنان نظام در راستای تضعیف انقلاب این است که یک ادعای غلطی مطرح می کنند و به دنبال آن هم با شیوه غلطی از آن ادعا حمایت می کنند و در نهایت قصد اجرایی و عملیاتی نمودن آن را دارند، تصریح کرد: به عنوان نمونه در رابطه با شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) این استراتژی مصداق پیدا می کند؛ یک ادعای واهی و غلطی در راستای مسئله امامت و خلافت مطرح کردند و با شیوه غلطِ برخورد اقتصادی غصب فدک و هجمه به بیت نورانی حضرت، از آن ادعا حمایت نمودند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت ملت ایران در گردنه های سخت موجب شد تا نظام از توطئه های دشمنان اسلام در امان بماند، خاطرنشان شد: باید بیدار و هوشیار باشیم و درس بصیرت را از تاریخ بیاموزیم و از رهبری فرزانه که با هدایت‌های هوشمندانه توانستند مملکت را از این بحران‌ها عبور بدهند پیروی کنیم.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی مازندران تاکید کرد: نقطه هدف اصلی دشمنان عمود خیمه نظام و انقلاب است، امیدواریم در این جلسات مصوبات فرهنگی خوبی برای خنثی سازی  توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی داشته باشیم.

 

وی به شرایط کرونایی و مصوبات ستادمقابله با کرونا مبنی برعدم برگزاری اجتماعات در مناسبت های ملی و مذهبی اشاره کرد و افزود: ایام فاطمیه سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) را پیش رو داریم انتظار می رود زمینه برگزاری مراسم های معنوی و سوگواری ایام فاطمیه و گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و اربعین شهید محسن فخری زاده فراهم شود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به اعتراض گل فروشان خیابان ملامجالدین ساری درخصوص بسته بودن گلزار شهدا این شهرستان با هدف جلوگیری از ابتلا به کرونا اشار کرد و خطاب به فرماندار ساری گفت: تلاش شود زمینه بازگشایی آرامگاه برای حضور خانواده های معظم شهدا و سایر درگذشتگان در ساعت های خاص در طول هفته برای قرائت فاتحه و همچنین جبران خسارت گل فروشان در این مدت فراهم شود.

کد خبر 1007423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha