تالار همایش های روباز میدان «زندیه» را در روز شیراز رونمایی خواهیم کرد

امامی با اشاره به اجرای طرح میدان «زندیه» گفت: در روز شیراز تالار همایش های روباز میدان «زندیه» را رونمایی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «نوذر امامی»، امروز (پنج شنبه 4 دی) در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت های انجام شده توسط شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: رسانه ها رکن چهارم دموکراسی هستند.

رئیس کمیسیون نوسازی و شهرسازی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه در این کمیسیون کارهای زیادی روی می دهد، اظهار کرد: تمام شهرهای بزرگ در دنیا یک میدانی برای ارتباط مردم با هم دارند و شیراز هم مستثنی نیست و میادین مختلفی هم از قبل داشته است.

وی با اشاره به اینکه با گذر «زندیه» نماد فرهنگ مردم شیراز است، افزود: انجام و اجرای این گذر و میدان از ابتدای آغاز به کار شورای اسلامی دوره پنجم مد نظر بود که بیش از 13 و نیم هکتار بوده که تاکنون در هفت و نیم هکتار راه اندازی شده است.

امامی با یادآوری این مطلب که این طرح وارد فاز اجرایی شده است، اظهار کرد: در روز شیراز تالار همایش های روباز میدان «زندیه» را رونمایی خواهیم کرد و دیوارهای اطراف بانک ملی قدیمی برداشته می شود و تا نیمه دوم اردیبهشت، کارها را به پیش خواهیم برد.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز با یادآوری این مطلب که در سال های اخیر حریم شهر 40 تا 50 درصد از لحاظ جمعیتی و بیش از 300 درصد در بحث فیزیکی افزایش داشته است، یادآور شد: شیراز 105 هزار هکتار وسعت دارد و اکنون در روستاهای حاشیه شیراز حدود 300 هزار نفر زندگی می کنند.

کد خبر 1007427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha