مجموع جان باختگان کرونایی در بوشهر به ۸۳۶ نفر رسید

کشمیری گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته دو نفر بر اثر بیماری کرونا در استان بوشهر جان خود را از دست دادن که با اضافه شدن این دو نفر به قربانیان کرونایی، تعداد جان باختگان این بیماری در بوشهر به ۸۳۶ نفر رسید.

«سعید کشمیری» روز پنجشنبه  (4 دی) در گفتگو با   خبرگزاریشبستان در بوشهر با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند، اظهار داشت: در این مدت ۱۰ نفر با حال خوب از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه هم‌اکنون ۸۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند، تصریح کرد: از مجموع بیماران بستری در بخش های کرونایی استان بوشهر، ۲۶ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بوده و سه نفر به کمک دستگاه تنفس دارند.

 

کشمیری ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته با اضافه شدن دو نفر به قربانیان کرونایی در استان بوشهر، تعداد جان باختگان بر اثر این بیماری در استان به ۸۳۶ نفر رسید و مجموع مبتلایان شناسایی‌شده کرونا در استان تا این لحظه  ۱۷ هزار و ۳۲۱ نفر می باشد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطر نشان کرد: استان بوشهر ۱۰ شهرستان دارد که به غیر از مرکز استان که در وضعیت نارنجی قرار دارد، بقیه شهرستان‌ها در وضعیت زرد هستند.

 

کشمیری اظهار داشت: اقدام های خوبی در استان بوشهر جهت کنترل شیوع ویروس کرونا انجام شده که می بایست خانواده ها با مدیریت خود و عدم برگزاری دورهمی ها به کنترل شیوع این بیماری در استان کمک کنند.

 

کد خبر 1007428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha