اجتماع قلوب مردم استان البرز با استغاثه طلب منجی همزمان با میلاد حضرت مسیح(ع)

حجت الاسلام ولایی با اشاره به برپایی آئین استغاثه طلب منجی در قالب قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی با محوریت گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: اجتماع قلوب مردم استان البرز با استغاثه طلب منجی همزمان با میلاد حضرت مسیح(ع) برگزار می شود.

« حجت الاسلام ولایی برحق» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اجرای طرح استغاثه طلب منجی گفت: طرح استغاثه طلب منجی با هدف اجتماع قلوب مردم استان البرز به مناسبت میلاد حضرت مسیح(ع) همزمان روز جمعه 5 دی ساعت 18 برگزار می شود.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: این طرح با هدف طلب و درخواست به منظور رفع بیماری ویروسی کرونا به برکت تعجیل در ظهور حضرت امام مهدی(ع) انجام می شود.

 

وی اظهار کرد: دل های مردم به یکدیگر وابسته است آن چنان که ظهور حضور مهدی(عج) در قالب همین خواست عمومی و طلب فرج از درگاه حق تعالی محقق می شود.

 

حجت الاسلام ولایی برحق با دعوت از عموم مردم استان البرز به منظور حضور در طرح توسل به امام زمان(عج) عنوان کرد: دعا خاستگاه حاجتمندی و طلب از درگاه خدا است، به ویژه آنکه به صورت گروهی و همزمانی در ساعت معینی بیان شود.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: جمعه 5 دی ماه سال جاری، روز میلاد حضرت مسیح(ع) ساعت 18 مردم استان البرز با یاد و خاطره اسطوره مقاومت شهید حاج قاسم برای رفع بیماری کرونا دست حاجت به درگاه خدا به واسطه توسل به امام مهدی(عج) بلند می کنند.

 

 

کد خبر 1007435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha