نگرانی زیادی از بازگشت برندهای خارجی در کشور وجود دارد

جعفری گفت: ما نگرانی زیادی از بازگشت برندهای خارجی در کشور داریم با توجه به اینکه رشد ما در مراکز تجاری و در سطح کشور قابل رصد است .

به گزارش خبرگزاری شبستان، شاهرخ جعفری، تولید کننده پوشاک در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: تلاش های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز را به وضوع دیده ایم و با سرمایه گذاری هایی که در صنعت پوشاک داخلی انجام داده ایم و مشکلاتی که بخاطر تحریم ها در جهت تامین مواد اولیه داریم متاسفانه شاهد تابلوهای برندهای خارجی هستیم .


وی افزود: ما نگرانی زیادی از بازگشت برندهای خارجی در کشور داریم با توجه به اینکه رشد ما در مراکز تجاری و در سطح کشور قابل رصد است .


وی ادامه داد: جذابیت قاچاق پوشاک در سود، لباس های خارج از عرف و کیلویی وارد کردن آن است و از بندر شارجه می توان کیلویی یک تا دو دلار هر لباس را با برندهای معتبر وارد کرد.


تولید کننده پوشاک گفت: ما در صنعتی هستیم که هم می تواند از خروج ارز جلوگیری کند و هم در منطقه ارز آوری داشته باشد و همچنین اشتغالزایی با کمترین هزینه را داشته باشیم.


وی درباره عدم استقبال طرح شناسه دار کردن کالاها هم گفت: یک نگرانی مانند مالیات بر تولید از یک جریان که ذینفع قاچاق بود برای تولید کنندگان ایجاد کرد.


جعفری افزود: در زمینه شناسه دار کردن کالاها بهتر است امتیازاتی به تولید کنندگانی که اقدام به شناسه دار کردن کالاها می کنند داده شود.


فروش پوشاک تنها از طریق سایت نیست بلکه از فضاهای دیگر مانند واتساب و تلگرام بصورت وسیع انجام می شود و این موضوع بعنوان یک شغل خوب در فضای مجازی شده و رو به توسعه است.

کد خبر 1007500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha