دانش آموز شیروانی در پویش کتابخوانی مقام کشوری کسب کرد

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان از کسب مقام کشوری دانش آموز شیروانی در پویش کتابخوانی «نامه به نویسنده» خبرداد.

«ابراهیم عباسپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: پویش کتاب‌خوانی «نامه به نویسنده» که هم‌زمان با هفته ملی کودک در نیمه دوم مهرماه ۱۳۹۹ شروع به کارکرده بود، برگزیدگانش را شناخت که در این پویش "آسنا جعفرزاده" از دانش آموزان مقطع دبستان شهرستان شیروان به عنوان برگزیده شناخته شد.

 

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان با بیان اینکه در داوری مرحله نیمه‌نهایی این پویش ۴۴٧ نامه با یکدیگر به رقابت پرداختند، بیان کرد: موضوعات نامه ها خلاقیت در نوشتار، اصالت، رعایت اصول نگارش، تناسب گروه سنی با کتاب‌خوانده شده، دارا بودن زبان و نگاه کودکانه و نوجوانانه، توانایی ارتباط با مخاطب و شروع و پایان مناسب، همچنین این نامه‎ها در سه گروه دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم انتخاب و برای داوری نهایی معرفی شدند.

 

 

عباسپور عنوان کرد: هیئت‌داوران مرحله نهایی پویش کتاب‌خوانی نامه به نویسنده پس از بررسی آثار راه‌یافته به مرحله نهایی،  ٧۵ نفر را به‌عنوان برگزیدگان نهایی این پویش در سه مقطح تحصیلی دبستان با ۴۵ اثر، متوسطه اول ١٨ اثر و متوسطه دوم ١٢ اثر معرفی کردند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: آسنا جعفر زاده از دانش آموزان مقطع دبستان شهرستان شیروان می باشد که در پویش کتابخوانی «نامه به نویسنده» کشور برگزیده شد.

 

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان تصریح کرد: این پویش بر اساس طرحی از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی استان‌ها و دفتر یونیسف در ایران برگزار شد.

 

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1007503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha