ماشین آلات و تجهیزات جدید به راهداری آستارا اختصاص یابد

صابر گفت: ماشین آلات و تجهیزات جدید به اداره راهداری آستارا اختصاص و نیرو نیز به این اداره تزریق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عباس صابر» شب گذشته(پنج شنبه، ۴ دی) در جریان بازدید از محور مواصلاتی آستارا به اردبیل در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در حال حاضر اولین برف زمستانی را در منطقه حیران آستارا تجربه می کنیم.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه کلیه عوامل راهداری با همه تجهیزات مورد نیاز برای نگهداری راه به ویژه در حوزه حیران با توجه به اینکه منطقه برف گیری است حضور دارند، افزود: ۲ اکیپ راهداری مجهز به ماشین آلات مربوطه به صورت مستمر در منطقه حضور دارند و منطقه را پایش کرده و برف روبی و نمک پاشی سطح جاده را انجام می دهند.

 

وی با اشاره به اینکه اکیپ و عوامل راهداری منطقه با مدیریت خوب به نگهداری راه های حوزه استحفاظی شهرستان آستارا می پردازند، تصریح کرد: انبارهای مربوط به نمک و ماسه برای نگهداری راه در حوزه راهداری شهرستان آستارا به صورت کامل پر است.

 

صابر با قدردانی از خدمات و تلاش شبانه روزی راهداران، گفت: نیروهای راهداری نیروهایی زحمتکش، ماهر و متخصص هستند.

 

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا اضافه کرد: راهداران مردان خستگی ناپذیر جاده ها هستند در همه فصول سال در شرایط سخت و دشوار با تلاش مصاعف و همتی مثال زدنی برای تامین ایمنی راه ها و آرامش خاطر مسافران  و رانندگان تلاش می کنند.

 

صابر خاطرنشان کرد: تعداد ماشین آلات و نیروهای راهداری آستارا با توجه به سطح پایشی که توسط راهداران این منطقه انجام می شود کم است و ضرورت دارد ماشین آلات و تجهیزات جدید به اداره راهداری آستارا اختصاص و نیرو نیز به این اداره تزریق شود.

                                                                                    

کد خبر 1007513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha