تردد در گردنه حیران با زنجیرچرخ/ کلیه محورهای مواصلاتی آستارا باز است

دانش با بیان اینکه تردد در گردنه حیران و روستاهای بالادست شهرستان آستارا با زنجیرچرخ امکان پذیر است، گفت: تمامی راه های اصلی و فرعی شهرستان باز و تردد خودرو ها در جریان است.

«رمضان دانش» امروز(جمعه، ۵ دی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: ارتفاع برف در مناطق کوهستانی آستارا به ۳۰ سانتی متر رسیده و بیشترین میزان برف نیز در این مناطق به زمین نشسته است.

 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بندر آستارا با بیان اینکه بارش برف در مناطق کوهستانی این شهرستان قطع شده است، افزود: تمامی راه های اصلی و فرعی شهرستان باز و تردد خودرو ها در جریان است.

 

وی با اشاره به اینکه به علت کولاک در روستاهای ونه بین و چملر عملیات برف روبی و پاکسازی معابر این روستاها با تلاش راهداران در حال انجام است، تصریح کرد: تردد در روستاهای بالادست به کندی صورت می گیرد.

 

دانش با بیان اینکه تردد در گردنه حیران و روستاهای بالادست شهرستان آستارا با زنجیرچرخ امکان پذیر است، گفت: رانندگانی که قصد سفر به روستاهای بالادست و گردنه حیران دارند به خودروی خود زنجیر چرخ بسته و خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بندر آستارا در ادامه از رانندگان و همشهریان خواست از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند.

 

دانش با اشاره به اینکه راهداران با امکانات و تجهیزات لازم در حال نمک پاشی و برف روبی مسیرهای برف گیر آستارا هستند، خاطرنشان کرد: ۲ تیم راهداری مجهز به ماشین آلات سبک و سنگین در حال آماده باش هستند و نمک و ماسه مورد نیاز راهداران به اندازه کافی موجود است.

کد خبر 1007538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha