هم رکابان تور رهروان علمدار مازندران به کرمان و مزار شهید سلیمانی رسید

کریمی گفت: کاروان دوچرخه سواری رهروان علمدار ورزش مازندران به مزار شهید سلیمانی رسیده و با آرمان ها و ارزش های انقلاب تجدید میثاق کردند.

« عبدالمطلب کریمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و به همت هیات دوچرخه سورای استان مازندران و بسیج ورزشی سپاه کربلای مازندران و همکاری هیات دوچرخه سواری کرمان تور دوچرخه سواری رهروان علمدار اجرایی شد.

دبیر هیات دوچرخه سواری استان مازندران افزود: این تیم 15 نفره از بسیجیان مازندرانی، سفر 8 روزه خود را از کنار گلزار شهدای خوشنام سپاه کربلای مازندران اغاز و با طی مسافت 1300 کیلومتری طی 8 روز به کرمان و مزار سردار شهید سلیمانی رسید و با آرمان های انقلاب تجدید بیعت کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: این کار فرهنگی و اجتماعی به همت هیات دوچرخه سورای استان مازندران و کرمان و بسیج ورزشی سپاه کربلای مازندران اجرایی شد و رکاب زنان بسیجی مازندران 8 روز را به عشق زیارت بارگاه و مقبره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی رکاب زدند.

کریمی با اعلام اینکه سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران این تیم دوچرخه سواری را همراهی کرد؛ افزود: کاروان دوچرخه سواری رهروان علمدار ورزش مازندران، دلدادگانی بودند که سختی راه را به عشق سردار سلیمانی به جان خریدند تا تجدید بیعت دوباره با شهدا و سردار دلها داشته باشند.

دبیر هیات دوچرخه سواری استان مازندران یادآور شد: نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت، نشر فرهنگ جهادی و تجدید بیعت با شهدا و سردار شهید سلیمانی در آستانه اولین سالگرد شهادت این شهید ارزشمند از اهداف مهم این تور 8 روزه رهروان علمدار مازندران بود.

کد خبر 1007594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha