صدور کارت ملی هوشمند برای ۳۵۱ نفر از شهروندان بهابادی

کارگر رئیس اداره ثبت‌احوال بهاباد از صدور کارت ملی هوشمند برای ۳۵۱ نفر از شهروندان بهابادی خبر داد.

«امیرحسین کارگر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با گرامی داشت سوم دی‌ماه روز ملی ثبت‌احوال به بیان گوشه‌ای از فعالیت‌ها و خدمات سازمان ثبت‌احوال پرداخت و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایفی که بر عهده این سازمان گذاشته ‌شده است ثبت وقایع حیاتی ولادت، وفات، ازدواج و طلاق است.

وی با بیان اینکه در ۹ ماهه سال جاری تعداد 188 واقعه ولادت در این شهرستان به ثبت رسیده است، گفت: که از این تعداد ٨٢نوزاد دختر و ١٠۶ نوزاد پسر بوده‌اند و همچنین تعداد ١٣۴ خانواده این نوزادان ساکن شهر بهاباد و ۵۴ خانواده ساکن روستاها می‌باشند.

رئیس اداره ثبت‌احوال بهاباد در خصوص نام‌گذاری نوزادان شهرستان بهاباد در ۹ ماهه امسال نیز گفت:٣نام که برای انتخاب نام نوزاد فراوانی بیشتر دارد در پسران به ترتيب ابوالفضل، علی و اميرحسين برای دختران به ترتيب زینب، فاطمه و آیناز است.

وی بیان داشت: در 9 ماهه سال جاری ٧۶ مورد وفات ثبت گردیده که شامل ۴۴ نفر مرد، ٣٢نفر زن می‌باشند و ۴۴ متوفی ساکن شهر بهاباد و ٣٢ متوفی ساکن روستاها بوده‌اند.

کارگر در ادامه با اشاره به اینکه در٩ماهه سال جاری ٧٢ فقره ازدواج ثبت گردیده که از این تعداد ۵٢ زوج ساکن شهر بهاباد و ٢٠ زوج ساکن روستاها هستند افزود: ٢٢مورد درخواست تغییر نام خانوادگی و 11 مورد پرونده حل اختلاف در این اداره موردبررسی قرارگرفته و اجراشده است.

رئیس اداره ثبت‌احوال بهاباد در پایان اشاره کرد: تعداد ٧٢ شناسنامه المثنی برای افرادی که شناسنامه آنان مفقودشده، صادر شده است و 203 نفر با رسیدن به سن پانزده سال جهت عکس‌دار و تعویض شناسنامه خود اقدام نموده‌اند.

صدور گواهی وفات ١۶۵ مورد، صدور کارت ملی هوشمند برای 30 نفر از معلولین شهرستان به‌صورت سیار درب منزلشان از دیگر فعالیت‌های اداره ثبت‌احوال بهاباد در 9 ماهه سال جاری بوده است.

کد خبر 1007623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha