دسترسی شهروندان جنوب شهر شیراز به امکانات فرهنگی و تفریحی با احداث مجتمع سینمایی «جوان»

اسکندرپور گفت: احداث مجتمع سینمایی «جوان» در کوزه گری شیراز موجب توسعه متوازن شهر و دسترسی شهروندان جنوب شهر به امکانات فرهنگی و تفریحی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (جمعه 5 دی) در بازدید از مجتمع سینمایی «جوان» در کوزه گری شیراز گفت: احداث این مجتمع در منطقه کم برخوردار شهر موجب توسعه متوازن شهر و دسترسی شهروندان به امکانات فرهنگی و تفریحی خواهد شد.

شهردار شیراز ادامه داد: این مجتمع شامل کتابخانه، سالن تئاتر و آمفی تئاتر، سالن اجتماعات با ظرفیت 800 نفر، پنج سالن سینما و ... است که پروژه فاخر فرهنگی در جنوب شهر شیراز به شمار می رود.

وی اضافه کرد: پروژه در مساحتی به وسعت یک و نیم هکتار در حال اجراست و دارای پشت بام فضای باز شهری بوده و در مجاورت پارک «جوان» قرار دارد.

اسکندرپور اعلام کرد: پنج سالن سینمای در نظر گرفته شده در این پروژه شامل یک سالن سینمای کودک، سه سالن بزرگ مقیاس و یک سالن «وی آی پی» است.

«سولماز دهقان» عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این بازدید گفت: احداث پروژه مجتمع سینمایی «جوان»، موجب دسترسی شهروندان نقاط مختلف شهر شیراز به فضاهای فرهنگی و هنری می شود و کلنگ فرهنگسرای «توانخواهان» نیز در نزدیکی آن زده خواهد شد.

«اسماعیل صالحی»، معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز در این بازدید عنوان کرد: در حال حاضر در این پروژه، ساخت عرشه فولادی آغاز شده و بتن ریزی سقف نیز به زودی به انجام خواهد رسید.

کد خبر 1007630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha