مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی دل گپ تا ۲۰ دی ماه تمدید شد

زحمتکش از تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره دل گپ، جشنواره دلگویه ها برای سردار سلیمانی خبر داد و گفت: زمان ارسال آثار به جشنواره ملی دل گپ در مازندران تا ۲۰ دی ماه تمدید شد.

« حسین زحمکتش» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: جشنواره ملی « دل گپ» دومین جشنواره ملی برگزار شده به همت بسیج رسانه نکا و با همکاری بسیج رسانه مازندران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که امیدواریم با قوت اجرایی شود.

 

رییس ستاد جشنواره ملی دل گپ و مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان نکا افزود: فراخوان این جشنواره از ماه قبل اجرایی شده و تاکنون از 13 استان کشور آثار به جشنواره ملی دل گپ ارسال شده است که بیشترین آثار از استان کرمان بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه جشنواره ملی  «دل گپ» با موضوع فیلم کوتاه 15 ثانیه ای از سردار سلیمانی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: این جشنواره تلاش دارد تا در آستانه اولین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از توان همه علاقمندان در رده های مختلف سنی از کودکان و نوجوانان، جوانان و بزرگسالان  برای تولید محتوای فیلم کوتاه 15 ثانیه ای در مورد سردار سلیمانی استفاده کند.

 

زحمتکش از تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره دل گپ، جشنواره دلگویه ها برای سردار سلیمانی خبر داد و گفت: زمان ارسال آثار به جشنواره ملی دل گپ در مازندران تا 20 دی ماه تمدید شد.

 

وی افزود: مهلت ارسال آثار به این جشنواره 10 دی ماه اعلام شده است و افراد می توانند فیلم کوتاه خود را به آدرس https://survey.porsline.ir/s/wmx8r3i بارگذاری کرده و یا به شماره 09016207794 در فضای مجازی ارسال کنند.

 

رییس ستاد جشنواره ملی دل گپ اظهار کرد: بعد از استان کرمان، بیشترین آثار از استان های قم و البرز به این جشنواره ارسال شده است و علاقمندان تا 20 دی ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره  و آدرس اعلام شده ارسال کنند.

 

زحمتکش یادآور شد: جشنواره ملی «دل گپ» با موضوع فیلم کوتاه 15 ثانیه ای از سردار سلیمانی به همت بسیج رسانه نکا و با تلاش و همکاری بسیج رسانه مازندران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و سپاه نکا برگزار می شود.

کد خبر 1007647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha