۱۱۰ مددجوی بهشهر فاقد مسکن هستند

باقری گفت: ۱۱۰ مددجوی بهشهر فاقد مسکن هستند که حدود نیمی از این مددجویان فاقد زمین بوده و نیازمند حضور خیران برای تهیه زمین و ساخت مسکن برای این افراد هستیم.

«رضا باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: مسکن یکی از موضوعات مهمی است که این سازمان نگاه ویژه به این مسئله دارد و تلاش داریم تا با فراهم کردن مسکن برای مددجویان هیچ مددجوی فاقد مسکن نداشته باشیم.

 

سرپرست کمیته امداد بهشهر افزود: کارهای خوبی با تعامل بسیج و کمیته امداد انجام شده و در دست اقدام است و همچنین با تعامل و تفاهم نامه منعقد شده برای ساخت مسکن روستایی با کمک بنیاد مسکن، برای مددجویان امداد بهشهر در روستاها ساخته می شود.

 

وی با اشاره به وجود 110 مددجوی فاقد مسکن در بهشهر خاطر نشان کرد: امید است با کمک خیرین این مددجویان خانه دار شوند که البته از این تعداد 44 خانوار تعداد فاقد زمین هستند و پیگیر فراهم کردن زمین برای خانه دار شدن این مددجویان هستیم.

 

باقری گفت: در سال جاری 53 واحد مددجویی را در دست اقدام است، اظهار امیدواری کرد که با کمک خیرین این مهم  تاپایان سال جاری محقق شود.

 

سرپرست کمیته امداد بهشهر با اعلام اینکه خیران مهمترین حامی ما در ساخت مساکن مددجویان هستند؛ یادآور شد: در آخرین اقدام انجام شده به همت خیر نیک اندیش مرحوم «نصرالله باقری خلیلی» ساخت بیش از 10 مسکن مددجویی در خلیل شهر بهشهر آغاز شد.

 

وی گفت: این خیر در زمان حیات خویش یکهزار و 250 متر مربع زمین برای احداث مسکن محرومین مددجوی تحت حمایت کمیته امداد بهشهراهدا کرد که بعد فوت این خیر، فرزندان ایشان در تداوم کار پدر مرحوم خود مبلغ 800میلیون تومان برای ساخت این بناها اختصاص دادند.

 

کد خبر 1007649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha