رسیدگی به بیش از ۱۲ هزار پرونده در ۹ ماهه اول امسال

بیرانوندی از رسیدگی به بیش از ۱۲ هزار پرونده در ۹ ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: از مجموع پرونده‌های رسیدگی شده تعداد ۹ هزار و ۱۲ فقره کالا و خدمات، ۲ هزار و ۴۳۴ فقره قاچاق کالا و خدمات و ۹۴۳ فقره در حوزه بهداشت دارو و درمان است.

«نعمت‌الله بیرانوندی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: در ۹ ماهه اول امسال به بیش از ۱۲ هزار پرونده در شعب مختلف تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است.

 

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: از مجموعه ۱۲ هزار و ۳۷۸ فقره گزارش رسیده از دستگاه‌های کاشف و ناظر با تلاش شبانه روزی نیروهای تعزیرات و با احتساب برخی از پرونده‌های مانده سال قبل به ۱۲ هزار و ۴۵۲ فقره رسیدگی شده است.

 

وی تصریح کرد: از مجموع پرونده‌های رسیدگی شده تعداد ۹ هزار و ۱۲ فقره کالا و خدمات، ۲ هزار و ۴۳۴ فقره قاچاق کالا و خدمات و ۹۴۳ فقره در حوزه بهداشت دارو و درمان است.

 

دبیر کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی خوزستان اضافه کرد: بیشترین تخلفات در حوزه کالا و خدمات عدم درج قیمت و پس از ان گرانفروشی است و عدم ارائه فاکتور و کم فروشی در رده‌های بعدی قرار دارند.

 

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه دستگاه‌های کاشف و ناظر یاد آور شد: مردم خود بهترین بازرس در سطح شهر هستند که می‌توانند گزارشات خود را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت خبر داده و یا در سامانه اینترنتی ۱۳۵ ثبت شدند.

 

کد خبر 1007659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha