ویژه برنامه های اداره کل زندان های استان کرمان در سالگرد شهید سلیمانی اعلام شد

مدیرکل زندان های استان کرمان با تشریح ویژه برنامه های نخستین سالگرد شهید سلیمانی گفت: نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی مددجویان زندان های سراسر کشور" در قالب طرح مکتب حاج قاسم به میزبانی استان کرمان در هفته مقاومت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ رمضان امیری، شنبه(۶ دی) در نشست خبری از "برگزاری نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی مددجویان زندان های سراسر کشور" در قالب طرح مکتب حاج قاسم به میزبانی استان کرمان خبر داد.



مدیرکل زندان های استان کرمان با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی از ۸ دی ماه تا ۱۸ دی ماه برگزار می شود؛ افزود: آثار ۳۱ استان در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته می شود.
 


وی ادامه داد: نمایشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی در جوار گلزار شهدای کرمان طی مدت برگزاری از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ جهت بازدید عموم برپا خواهد شد و آثار داوری و برگزیده ها تجلیل می شوند‌.

 

 


امیری با اشاره به اینکه علاوه بر این؛ هر روز توسط یکی از زندان های استان مراسمی در این نمایشگاه برگزار می شود؛ گفت: ۶۳ نفر زندانی جرائم غیرعمد به نیت سن شهید سلیمانی نیز در آن ایام آزاد می شود.

 

 



وی ادامه داد: از دیگر برنامه ها تعمیر و ساخت ۶۳ واحد مسکونی برای خانواده زندانیان نیازمند و تهیه ۶۳ سری جهیزیه برای فرزندان مددجویان زندان است‌.
 

 


امیری اهدای ۱۳۳۵ سبد کالا و کمک مومنانه به نیت سال تولد شهید سلیمانی؛ برنامه های ویدیوکنفرانس برای زندانیان از مزار شهید سلیمانی را از دیگر برنامه های ایام سالگرد خبر داد و گفت: جمعیت قابل توجهی از زندانیان علاقه مند هستند این برنامه ها را به درون زندان ببریم‌.

 




وی برگزاری نمایشگاهی با فرهنگ و مکتب حاج قاسم تحت عنوان" لبخند ماه" و برگزاری محفل انس با قرآن و انس با شهدا با روایتگری همرزمان حاج قاسم را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: ختم صلوات و ختم قرآن میان زندانیان از ۱۰ روز قبل از هفته مقاومت آغاز شده و مسابقات داستان نویسی و اجرای نمایش نیز پیش بینی کردیم.

 

کد خبر 1007693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha