برگزاری اردوی جهادی، فرهنگی و عمرانی در مناطق صعب العبور و کوهستانی بخش بزمان

اردوی جهادی، فرهنگی، تبلیغی و عمرانی با حضور طلاب و مبلغین به مدت دو روزه در منطقه کوهستانی و صعب العبور بخش بزمان برگزار شد.

«حجت‌الاسلام والمسلمین میرخانی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: اردوی جهادی ، فرهنگی، تبلیغی و عمرانی در منطقه کوهستانی صعب العبور حجت آباد، از توابع بخش بزمان برگزار گردید.

 

سرپرست شعبه جنوب شرق کشور ضمن اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای جهادی در مناطق کم برخوردار بیان کرد: با همت طلاب و مبلغین بومی این شعبه و با هدف تقویت روحیه جهادی طلاب،اردوی جهادی در مناطق کوهستانی و صعب العبور بخش بزمان برگزار شد.
 

وی افزود: با توجه به درخواست اهالی منطقه، گروه جهادی طلاب دیوارکشی و ساخت یک عدد سرویس بهداشتی و تکمیل یک اطاق و سرپناه ساده برای فردی نیازمند را به صورت کامل انجام دادند و پس از آن به طبخ غذای گرم و پخش و توزیع آن در بین مردم آن منطقه اقدام نمودند.

 

سرپرست شعبه جنوب شرق گفت: هدف از برگزاری این اردو در ابتدا تقویت روحیه معنوی و جهادی طلاب و پس آن برداشتن گامهایی هرچند کوچک اما  موثر در راستای انجام فعالیت های فرهنگی منطقه، با محوریت محرومیت زدایی بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرخانی اظهار داشت: اهالی روستای حجت آباد بخش بزمان به‌حق مهمان‌نوازی خوبی داشتند و حضور جهادی طلاب در این منطقه باعث افزایش نشاط جمعی در بین اهالی شد و همین موضوع در آینده کمک شایانی به حضور مستمر طلاب در این منطقه جهت پاسخگویی به شبهات و بیان مسائل شرعی و انجام امور فرهنگی خواهد کرد.

 

سرپرست شعبه جنوب شرق در پایان افزود: با درخواست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور وبا همکاری صمیمانه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر یک اکیپ پزشکی شامل پزشک عمومی و دندانپزشک بهمراه طلاب در منطقه حضور پیدا کرده و به خدمات رسانی به مردم محروم آن منطقه اقدام نمودند.

کد خبر 1007701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha