ترویج سبک زندگی قرآنی از اهداف تشکیل هیئت اندیشه ورز است

حجت الاسلام احمدی گفت: هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی با هدف حضور موثر بانوان در حوزه‌های مختلف قرآن و عترت برای تحقق سبک زندگی قرآنی تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان صبح شنبه در جلسه هیئت اندیشه روز بانوان قرآنی در محل تبلیغات اسلامی زنجان، اظهار کرد: هیئت اندیشه ورز قرآنی مختص این اداره نیست و برای کل جامعه قرآنی است.

 

حجت الاسلام سعید احمدی بر ضرورت شکل گیری فعالیت های مطلوب در تمام حوزه ها در این هیئت تاکید کرد و افزود: این هیئت با هدف حضور موثر بانوان در حوزه‌های مختلف قرآن و عترت برای تحقق سبک زندگی قرآنی تشکیل شده است.

 

وی با بیان اینکه بانوان باید در هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی فعالیت چشمگیری داشته باشند، ادامه داد:این هیئت باید رویکرد توحیدی، تربیتی، تمدنی و انقلابی داشته باشد.

 

این مقام مسئول بر ضرورت حرکت این هیئت متناسب با گام دوم انقلاب تاکید کرد و یادآور شد: به همین منظور بایستی کمیته‌ها و کمیسیون‌های تخصصی تشکیل شود.

 

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه این هیئت در حوزه قرآنی بایستی عملیاتی وارد عمل شود، گفت: هیئت اندیشه ورز به منظور افزایش تعامل و رصد فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و مسائل حوزه بانوان تشکیل شده است.

 

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، بانوان نخبه حوزه قرآنی در شناسایی مسائل اجتماعی و فرهنگی باید حضور پر رنگی در این هیئت داشته باشند.

 

وی با یادآوری اینکه هیئت اندیشه ورز در پی انجام فعالیت های تخصصی در حوزه بانوان است، تصریح کرد: این هیئت به منظور بررسی مشکلات بانوان قرآنی در استان نیز تشکیل شده است.

کد خبر 1007717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha